וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זומבים זה שמחה: צפו בארנולד שוורצנגר מגן על בתו הזומבית בסרט חדש

29.3.2015 / 9:04

"מגי", סרט עצמאי קטן על אב שמנסה להגן על בתו הלוקה בוירוס קטלני שהופך אותה לזומבית, ייצא בקרוב לבתי קולנוע נבחרים ברחבי ארה"ב. בטריילר הראשון לסרט נראה שוורצנגר בתפקיד שונה לחלוטין מזה שלמדנו להכיר

צילום מסך

ארנולד שוורצנגר משויך בזיכרון הקולקטיבי לסרטי אקשן ומד"ב מוצלחים יותר ("שליחות קטלנית", "אחרון גיבורי הפעולה", "זיכרון גורלי") או פחות ("הבלתי נשכחים" ואחריו כל מספר שהוא) או סתם קומדיות קאלט ("תאומים"). המשותף לכולם הוא שעצם השתתפותו של שוורצנגר הקנתה להם אופי שאף פעם לא יכול היה להיות רציני עד הסוף. עכשיו נראה שהוא מנסה לשנות את הדימוי הזה עם סרט קטן וקודר בשם "מגי".

הסרט, שהוקרן לראשונה במהלך פסטיבל טרייבקה 2014, מציב את שוורצנגר בעולם פוסט אפוקלפיטי שבו וירוס קטלני הופך בהדרגה נערה צעירה (אביגייל ברסלין, "מיס סאנשיין הקטנה") לזומבית. שוורצנגר מגלם את אביה של הנערה, שמנסה לשמור עליה ולטפל בה תוך כדי התהליך בו היא משתנה לנגד עיניו. בסופו של יום יעמדו לרשותו שלוש אפשרויות פעולה: לרפא אותה, לשמור עליה במצבה הנוכחי או להרוג אותה.

את "מגי" יצרו הבמאי הנרי רובסון והתסריטאי ג'ון סקוט השלישי, עבור שניהם מדובר בפרויקט בכורה בקריירה. שוורצנגר עצמו עשה כאן אתנחתא איכותית לפני שובו לסרט החדש בסדרת "שליחות קטלנית" והסרט "שלישייה", שיהווה המשך ל"תאומים". "מגי" ייצא לאקרנים בארה"ב בהפצה מוגבלת ב-5 במאי, לא ידוע בשלב זה אם יגיע גם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully