וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ושרית חדד: ניקוס ורטיס מנסה להתעשר על חשבוננו

2.4.2015 / 11:54

"הבקשה לצו מניעה נועדה להפעיל לחץ פסול על חברות ההפקה של גולן וחדד ולנסות להתעשר על חשבונם", נטען בכתב התגובה של חברות ההפקה של אייל גולן ושרית חדד לתביעתו של ניקוס ורטיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק הפוטושופ יחבר ביניהם שוב. אייל גולן, שרית חדד וניקוס ורטיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל גולן ושרית חדד טוענים בבית המשפט, כי צו מניעה שהגיש הזמר היווני ניקוס ורטיס כנגד המשך ההפצה של המופע המשותף של שלושתם בכל הפורמטים והמדיות, "כל תכליתה היא הוצאת כספים בלחץ מחברות ההפקה" של גולן וחדד.

בחודש פברואר הגיש הזמר היווני ניקוס ורטיס תביעה כנגד ארבע חברות הפקה ישראליות, ובהן "אבי גואטה הפקות" המייצגת ומפיקה את שרית חדד ו"ליאם הפקות" של אייל גולן. התביעה, שעמדה על סכום של 600,000 ש"ח, קשורה למופע "פעם בחיים" אותו קיימו במשותף ורטיס, חדד וגולן באצטדיון בלומפילד ביוני האחרון. ורטיס טען בין השאר להפרה של זכויות המבצעים שלו ושל זכות הפרסום שלו, ובנוסף לגזל מוניטין ולעשיית עושר ולא במשפט. לטענתו, החברות הנתבעות הפרו את זכויותיו בהפצת תקליטורים ו-DVD של המופע, במסירת והרשאת שידור המופע בטלוויזיה והעמדת הקלטות המופע המשותף לרשות הציבור באינטרנט וברשתות החברתיות, כל זאת ללא שקיבלו את הסכמתו וללא ידיעתו. לטענת ורטיס, החברות הרוויחו כספיים ורווחים תדמיתיים על חשבון ורטיס. עורכי דינו הגישו בקשה למתן צווי מניעה כנגד המשך ההפצה של המופע בכל הפורמטים והמדיות. ורטיס הוסיף וטען, כי הפצת המופע ברבים חמורה במיוחד, מכיוון שבאחרונה הוציא אלבום כפול של הופעה חיה לציון עשור לפעילותו המוזיקלית.

כתב התגובה של חברות ההפקה של אייל גולן ושרית חדד לתביעתו של ורטיס, שהוגש אתמול (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי עורכי הדין עידו חיטמן וגיא קורתני ממשרד יגאל ארנון ושות' וכן על ידי עורכת דין יפעת בן דוד, נפתח בציטוט מקוטע מספר תהילים: " מי יעלה... נקי כפיים ובר לבב אשר... ולא נשבע למרמה". בכתב התביעה נטען ורטיס חתם על הסכם המתיר את צילומו ביחד עם איל גולן או שרית חדד, וכי הוא היה מודע היטב לצילומים שלו ולכך שיופקו מהם תקליטורים. בנוסף נטען על ידי חברות ההפקה של גולן וחדד, כי בניגוד לטענותיו של ורטיס, בבקשת צו המניעה הצילומים משרתים את הקריירה האמנותית שלו ותורמים לו יותר הרבה יותר מאשר לגולן או לחדד, כך שנדמה להם שכל הבקשה לצו מניעה נועדה להפעיל לחץ פסול על חברות ההפקה של גולן וחדד ולנסות להתעשר על חשבונם, לטענותיהם.

בנוסף, נטען בתגובה כי הבקשה לצו מניעה לוקה בשיהוי ניכר וחמור שכן היא הוגשה חודשים רבים לאחר שורטיס יודע כי צולם וחודשים רבים לאחר שהוא יודע כי התקליטים הופצו בשוק, כך שכל תכליתה היא הוצאת כספים בלחץ מחברות ההפקה, לטענת החברות של גולן וחדד.

עורכי הדין ציינו בתגובה כי "כל שנותר לורטיס הוא להודות לאייל גולן ולשרית חדד על ההזדמנות שנתנו לו להיחשף לקהל מעריציהם. המשיבות הן שתורמות לקריירה של המבקש בישראל ולא הוא לשלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully