וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב ודבש בטלוויזיה: אישה הניקה את גורת הרוטווילר שלה והצילה את חייה

6.4.2015 / 16:57

אישה שגורת הרוטווילר שלה הפסיקה לינוק מאמה, החליטה לנסות ולהניק אותה בעצמה. האישה, שהניקה את בנה התינוק באותה העת, לא מתחרטת על הבחירה המוזרה ואומרת "הייתי עושה זאת שוב"

Woman Breatfeeding dog. TLC, צילום מסך
קוצ'יטה יונקת/צילום מסך, TLC

כנראה שיש בעולם אהבה אפילו יותר מטורפת מאהבה של אמא. אישה מבואנוס איירס התראיינה לתוכנית "Extreme breastfeeding" המשודרת בימים אלה ברשת הטלוויזיה TLC, וסיפרה כיצד הניקה את גורת הרוטווילר שלה קוצ'יטה כדי להצילה ממוות.

הגורה הפסיקה לינוק מאמה ונחלשה מאוד. האישה, שהניקה באותה עת את בנה כריס, לא חשבה פעמיים וחלצה שד. "אני הייתי שותה מהשד הזה וקוצ'יטה מהשד הזה", מספר הבן בנוסטלגיה.

אם אתם מתחלחלים, אז רק שתדעו שהיא לא הראשונה שעשתה את זה. ד"ר פיונה ג'יל האוסטרלית החוקרת את הקשר בין הנקה ופמיניזם, מספרת שהתופעה נפוצה עוד מימים עברו כאשר השתמשו בגורים כדי למנוע הצטברות של חלב אם שיכולה להוביל לזיהום בקרב אמהות טריות. כמו כן, בחברות שבטיות בהן נסמכו על חיות המשק נשים היו מניקות צאן במידה ולא היה מי שיעשה את זה.

למרות דעתה המלומדת של הדוקטור, כמובן שהאם ספגה הרבה ביקורת בעקבות כך שבחרה להניק את הגורה במקביל להנקת בנה הקטן. "הופעתי בטלוויזיה והנקתי את הגור, אנשים נגעלו וטענו שאני מסכנת את הבן שלי. ניסיתי להסביר שאני מחטאת את עצמי. הביקורות העציבו אותי, זה הגוף שלי". הביקורת, לטענתה, לא תעצור אותה. האישה שבימים אלה נמצאת בהיריון בפעם השנייה מוסרת: "אם הסיטואציה הייתה מתעוררת שוב והייתי צריכה להניק חיה הייתי עושה זאת מתוך אהבה."

cauchita. TLC, צילום מסך
קו'ציטה כיום/צילום מסך, TLC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully