וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כל כך רציני: הצצה ראשונה לג'וקר החדש

10.4.2015 / 14:15

במאי "יחידת המתאבדים" דיוויד אייר, חשף בטוויטר תמונה ראשונה של ג'ארד לטו בתור הנבל האיקוני. בסרט יחבור הג'וקר לשורה של נבלים אחרים שייצאו למשימות התאבדות בשירות ממשלת ארה"ב

ג'ארד לטו הג'וקר החדש. אינסטגרם, צילום מסך
תגי'דו צ'יז. הג'וקר של ג'ארד לטו/צילום מסך, אינסטגרם

אחד התהליכים המרתקים שנכנסו לפעולה בעקבות ההצלחה האדירה של אולפני מארוול היא התכנון הרב-שנתי. בעבר נהגו בהוליווד להסתכל רחוק רק עד הסרט הבא בסדרה, עד שהחזון של ג'וס ווידון הוביל לתוכנית אב שמתפרשת חמש שנים קדימה. אתמול (חמישי) נודע שאפילו מנהלי טקס האוסקר החליטו לקחת דוגמא ולהכריז על התאריכים של שלושת הטקסים הבאים כבר עכשיו. ואם להם זה טוב, גם המתחרים הגדולים מאולפני וורנר ו-DC קומיקס מתנסים בכך.

הסרט הגדול הבא בעולם הגיבורים של DC הוא "באטמן נגד סופרמן", שיזניק שורה של דמויות וקווי עלילה לשנים ארוכות קדימה. אחד מהם הוא "יחידת המתאבדים", עוד פרויקט עמוס כוכבים, שעתיד להחזיר אל המסכים את אחד הנבלים החשובים בעולם הקומיקס בכלל: הג'וקר.

הפעם האחרונה שבה ראינו את הג'וקר היתה כשהית' לדג'ר המנוח גילם את הדמות בסרט השני מתוך טרילוגיית באטמן "האביר האפל", ואף זכה בזכות התפקיד בפרס האוסקר לשחקן המשנה. היום (שבת) נחשף לראשונה המחליף של לדג'ר בתפקיד, ג'ארד לטו, בתמונה שפרסם במאי "יחידת המתאבדים" דיוויד אייר בחשבון הטוויטר שלו.

"יחידת המתאבדים" מגולל את סיפורם של חבורת נבלי על שנשלחת לבצע פעולות קומנדו חשאיות בשירות הממשלה. אם ישרדו את מה שנראה כמו משימות התאבדות לכל דבר, מובטחת להן חנינה. מלבד הג'וקר, צפויים להופיע בסרט גם דדשוט (וויל סמית), הארלי קווין (מרגו רובי), קפטן בומרנג (ג'יי קורטני), מכשפת (קארה דלווין), ריק פלאג (ג'ואל קינרמן) ואמנדה וולר (ויולה דיוויס).

אייר צירף תמונה של הקאסט כולו (ללא לטו) מתוך חזרת תסריט שנערכה לאחרונה. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-5 באוגוסט, 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully