וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מה שחשבתם: האמת על "הכלבה המדברת" שהיממה את בריטניה

13.4.2015 / 14:03

אחרי שהשאירה את השופטים בתוכנית Britain's Got Talent פעורי פה, מתברר שהכלבה "גברת וונדי" "מדברת" באמצעות לסת מזוייפת. החשד: כל הטריק עשוי להתגלות כהתעללות בבעלי חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט 11 מיליון צופים, כולל שופטי תחרות הכישרונות הבריטית "Britain's Got Talent", היו מרותקים מהמופע של הפיתום (מדבר מהבטן) מארק מטראל שהצליח לגרום לכלבה שלו "גברת וונדי" לשיר ולילל.

אפילו סיימון קאוול היה בשוק כשהכלבה הזיזה את שפתיה בתיאום מושלם לצלילי קלאסיקת שנות ה-70 "רגשות" בניצוחו של מטרל. הוא אפילו התקשר לחברה שלו לספר לה על זה. השופטת אמנדה הולדן בירכה את מר מרטל "כל הכבוד! לאורך 9 שנות התוכנית סיימון אמר שהוא רוצה לראות כלב שר ומיילל ואתה עשית את שניהם". מארק ו-וונדי הצליחו להרים את הקהל על הרגליים בתשואות והתקדמו לשלב חצי הגמר.

אלא שאתמול בערב התגלה שהטריק כבר נוסה בגרסה האמריקנית לתוכנית לפני כ-3 שנים, אז הימם המתמודד טוד אוליבר את השופטים כשגרם לכאורה לבולדוג הצרפתי שלו אירווינג, לנהל שיחה ערה ומלאת הומור. הטריק מסתבר די פשוט וטכני, הפיתומים (מדברים מהבטן) מפעילים בשלט רחוק פה ואף מכאניים המותקנים על ראשו של הכלב.


מקורי או לא, חלק מהצופים בבית לא מצאו את כל הקטע הזה משעשע במיוחד והחליטו לפנות לארגון זכויות בעלי החיים RSPCA בבקשה שיחקרו את האירוע. הארגון הודיע שיוודא מול הפקת התוכנית אם הכלבה אכן לבשה מסיכה. דובר התוכנית טען בתגובה שהתעלול לא סיכן את וונדי בשום צורה והוסיף: "למארק יש ניסיון בעבודה עם חיות מאז 1980 ועם וונדי הוא עובד כבר 5 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully