וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לשולחן השרטוט: הבמאית מישל מקלרן עוזבת את "וונדר וומן"

14.4.2015 / 6:54

בהודעה מטעם אולפני וורנר נטען כי ההחלטה להיפרד מן הבמאית המבטיחה נבעה מ"חילוקי דעות יצירתיים". כעת נפתח המירוץ להחלפתה של מקלרן, לקראת תחילת צילומי הסרט בסתי הקרוב

מישל מקלרן. Frederick M. Brown, GettyImages
פספוס גדול. מישל מקלרן/GettyImages, Frederick M. Brown

זאת היתה אמורה להיות ההזדמנות הגדולה באמת של הוליווד לשנות במעט את היחס הבלתי נתפס בין במאים לבמאיות. מישל מקלרן, מי שביימה בהצלחה את כמה מהפרקים הטובים ביותר ב"שובר שורות", "משחקי הכס" ו"המתים המהלכים" - נבחרה לעמוד בראש סרט גיבורת העל הראשון של די סי אי פעם. מעבר ליכולות המוכחות של מקלרן, הרעיון היה להעניק לסרט נקודת מבט נשית גם מאחורי המצלמות, אבל לפחות לגבי מקלרן מתברר שהניסוי נכשל בגדול.

בהודעה לקונית מטעם אולפני "וורנר" הסתיים אתמול (שני) במפתיע הקשר עם הבמאית, עוד לפני שנערך יום צילומים אחד. "בהתחשב בחילוקי דעות יצירתיים, אולפני וורנר ומישל מקלרן החליטו שלא להתקדם עם התוכניות לפתח ולביים את 'וונדר וומן' ביחד.

השחקנית גל גדות בבכורת הסרט "רידיק" בלוס אנג'לס, 2013. AP
מי יהיה הבמאי הבא שלה?/AP

מעבר לפספוס הגדול של מקלרן, המהלך הזה מציב את אולפני וורנר בפניה בעיה שדורשת פתרון מהיר. צילומי "וונדר וומן" מתוכננים להיפתח כבר בסתיו הקרוב, כאשר מקלרן היתה אמורה לקחת חלק מרכזי גם בכתיבת התסריט בנוסף לבימוי הסרט. בשלב זה מלוהק לסרט רק שחקן אחד נוסף מלבד גדות (סקוט איסטווד) והשמועות מספרות על שורה של תסריטים שנפסלו עד כה על ידי האולפנים. ניתן להניח שיהיו עוד הרבה קופצים על המציאה שהשאירה מקלרן, אבל האם גם הבמאי הבא של גל גדות תהיה אישה? לא בטוח שכדאי לבנות על זה.

"וונדר וומן" מתוכנן להיות סרט הקומיקס הגדול הבא של אולפני וורנר, ולהמשיך את הדרך שתחיל ב"באטמן נגד סופרמן". הסרט מתוכנן לצאת לאקרנים ב-23 ביוני, 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully