וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורין היל שוקלת לבטל הופעתה בישראל

3.5.2015 / 18:21

ימים ספורים לפני הופעתה המתוכננת בישראל, נודע כי הזמרת לורין היל שוקלת לבטל את ההופעה עקב לחצים פוליטיים המופעלים עליה מגורמים שונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תבטל? היל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הופעתה של לורין היל תבוטל? לוואלה תרבות נודע כי עקב לחצים המופעלים עליה בימים האחרונים מגורמים שונים, בהם מעריצים התומכים בתנועת ה-BDS, שוקלת היל לבטל את הופעתה בישראל. "ישראל משתמשת בהופעות אמנים על מנת להקנות לגיטימציה למדיניותיה", כתבו מעריציה של היל במסגרת הקמפיין נגד ההופעה. "הופעה בישראל בזמן זה מקבילה להופעה בדרום אפריקה בזמן האפרטהייד... אנו מפצירים בך, כאישה שחורה וכאמנית מצפונית, שלא לסייע לפשעיה של ישראל".

מפיקי המופע בישראל מסרו כי בימים האחרונים הועברו אליהם מסרים בדבר רצונה לבטל את ביקורה בישראל והם עושים מאמצים מסיבים בכל דרך אפשרית לקיום ההופעה.

הקליפ שהכינו מתנגדי ההופעה:

היל הופיעה בישראל בשנת 2007 אולם הופעתה לא זכתה לביקורות מפרגנות. אם היל תחליט לבטל את הופעתה, היא תצטרף לרשימה בה נמצאים, בין היתר, אלביס קוסטלו, שינייד או'קונור וקרלוס סנטנה. מנגד, רובי וויליאמס בחר שלא להיענות לקריאות החרם. רוג'ר ווטרס, סולן להקת "פינק פלויד" ואחד מהקולות הבולטים בתנועת החרם הפלסטינית BDS, פנה במכתב פתוח אל רובי וויליאמס לקראת הופעתו בישראל, ציין את מה שהוא מגדיר כ"מעשים נפשעים וגזענים" של מדינת ישראל בהנהגתו של בנימין נתניהו וקרא לוויליאמס להתפטר מתפקידו כשגריר של ארגון UNICEF, קרן החירום הבינלאומית של האו"ם שמסייעת לילדים במצוקה ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • לורין היל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully