וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש קשר בין "צוק איתן" ואסון טבע? האמנית נעה יקותיאלי מציגה תערוכה וספר חדשים בחיפוש אחר תשובה

התערוכה החדשה והמסקרנת של נעה יקותיאלי מושפעת מאסונות טבע שהתרחשו במאה האחרונה וכן מאסונות אחרים, כמו למשל מבצע "צוק איתן" שהחריב את עזה בקיץ האחרון. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות! היום יום שני וזה הזמן המתאים לשאול את עצמכם מתי בפעם האחרונה הלכתם לתערוכה. תערוכת יחיד של האמנית נעה יקותיאלי מוצגת בימים אלה בגלריה גורדון ולכם מומלץ לבדוק אותה מקרוב. רוב עבודותיה של יקותיאלי מתעסקות עם, לא עלינו, אסונות טבע ושואבות השפעה והשראה מהריק שנוצר אחרי הפצצה, מפולת, הרס אנושי או טבעי. התערוכה מלווה גם ביציאה של ספר בשם "While They Were Moving, They Were Moved (Based on a true story)", שמורכב מתמונות שנוצרו בעזרת חיתוך ידני על נייר פרגמנט.

בתערוכה עצמה, מוצגות תמונות מהספר לצד סדרת עבודות חדשה בשם "קיץ 2014", שמושפעת מאסונות טבע שהתרחשו במאה השנים האחרונות, וגם מאזורים מוכי אסון שקרובים אליכם יותר ממה שאתם חושבים/ למשל העיר עזה שהוחרבה במהלך מבצע צוק איתן בקיץ האחרון. ביום שישי הקרוב, ה-8 במאי, יתקיים מפגש מיוחד עם יקותיאלי בגלריה, ואתם תוכלו לשאול אותה את כל מה שלעולם לא העזתם. בילוי נעים.

ספר+תערוכה חדשים של נעה יקותיאלי, גלריה גורדון, תל אביב

אהבתם את העבודות של נעה יקותיאלי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully