וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא עוד ישוב: פרידה מרגשת מאמיר חצרוני

10.5.2015 / 13:12

נפלה עטרת ראשנו: הפרובוקטור הלאומי אמיר חצרוני הודיע שהוא עוזב את הארץ ולא יחזור עד שיתנו לו טור בוואלה. קנינו לו מתנה והלכנו ללוות אותו למטוס, בתקווה שברגע האחרון הוא יספיק ללכלך על עוד איזושהי עדה ונרוויח על זה רייטינג. סליחה מראש, צרפתים וגרוזינים

צילום: דוד קורן עורך: רן צימט

פרופסור אמיר חצרוני הוא נכס לאומי. הוא גיבש את עם ישראל בשעותיו הקשות, גרם לנו להתאחד נגד אויב משותף, סיפק לנו נושאי שיחה ברגעי שתיקות מביכות וכמובן - עשה לנו יופי של רייטינג בימים קשים של ידיעות "10 דברים שלא ידעתם על שמפו". איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא? בטח לא במרוקו.

אך לא עוד. בשבוע שעבר נדהם הציבור לגלות עמוד איבנט בפייסבוק (ראו תמונה), המבשר על עזיבתו החגיגית של הפרופסור את ישראל. חצרוני הזמין את כל מעריציו ל"טקס גירושין" שלו מהמדינה, בשיאו יעלה על מטוס וינטוש אותנו לעד. או לפחות עד שניתן לו טור בוואלה.

ההזמנה:

אירוע בפייסבוק: טקס גירושין של אמיר חצרוני ממדינת ישראל. פייסבוק, אתר רשמי
אירוע בפייסבוק: טקס גירושין של אמיר חצרוני ממדינת ישראל/אתר רשמי, פייסבוק

וכך בשעה 2 בלילה, כשאמירה בוזגלו ואורטל בן דיין כבר נמות במיטותיהן, התייצבנו באירוע הפרידה הדרמטי. אמנם מתוך 118 אנשים שסימנו "אטנדינג" באירוע הגיע בערך שישה, פלוס שלושה צוותי תקשורת שקיוו לסינק שערורייתי על אתיופים, והתכנית האמנותית התבטלה כי אמן הדגלים שכח להגיע והאמת די בנינו על כיבוד אבל חצרוני אמר שנקנה בעצמנו כי מה זה צריך להיות אני לא אמור להאכיל אתכם - אך למרות כל אלה, היה מרגש. הספקנו להוציא ממנו לכלוכים על צרפתים, גרוזינים ואתר וואלה, הענקנו לו מתנה ונפרדנו ממנו בשיר שנכתב במיוחד על ידי הח"מ. "שייסע ולא יחזור", איחלו לו אנשים בנמל התעופה בהתרגשות, "ברוך שפטרנו, לא רוצים אותו כאן". חצרוני חייך בענווה והתרחק לעבר המטוס בהילוך איטי. שמור עליו, אלוקים. על המר והמתוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טקס פרידה של אמיר חצרוני ממדינת ישראל. דוד קורן, דוד קורן
טקס פרידה של אמיר חצרוני ממדינת ישראל/דוד קורן, דוד קורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully