וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב לוואלה תרבות: "עם כל הכבוד, יש גבול למה שלאמנים מותר להגיד"

28.5.2015 / 23:30

שוחחנו עם שרת התרבות והספורט לאחר שהתקבלה בקריאות בוז בפתיחת פסטיבל ישראל. "אני מכבדת את כולם, גם את שלום חנוך. גדלנו על שיריו. אני אוהבת אותו"

כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

פרשת רגב-חנוך מסרבת להסתיים. צוות וואלה תרבות שוחח עם שרת התרבות והספורט מירי רגב לאחר שזכתה לקריאות בוז בפתיחת פסטיבל ישראל. "אני מכבדת את כולם, גם את שלום חנוך. גדלנו על שיריו. אני אוהבת אותו, מעריכה אותו, אבל עם כל הכבוד, יש גבול למה שמותר לאמנים להגיד. משרד התרבות תומך בפסטיבל הזה על מנת לקדם את התרבות הישראלית על מגוון המוזיקות השונות לקהלים השונים", אמרה רגב.

פסטיבל ישראל נפתח הערב (חמישי) בשערורייה: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בירך את שרת התרבות והספורט החדשה מירי רגב אולם הקהל הגיב בקריאות בוז חריפות, ככל הנראה בהמשך לסאגת שלום חנוך. כשרגב עלתה לבמה, היא אמרה: "אני אוהבת את שלום חנוך. אני השרה של כולם", אולם נענתה בקריאות בוז. רגב המשיכה את דבריה עם "אני מכבדת את הפלורליזם. בשם אותו פלורליזם צריך לשמוע גם דעות אחרות".

seperator

הפרשה החלה לאחר שהזמר שלום חנוך הביע מורת רוח מכוונתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב לנאום לפני הופעתו בפתיחת פסטיבל ישראל. רגב הגיבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הצטערתי לשמוע את דבריו של שלום חנוך, זמר אותו אני מעריכה ומוקירה, זמר שכולנו גדלנו על שיריו, שאומר שלא יהיה מוכן להופיע בפסטיבל ישראל אם שרת התרבות והספורט תנאם. עם כל הכבוד לשלום חנוך ויש כבוד, פסטיבל ישראל הוא אחד מאירועי התרבות הייחודיים במדינת ישראל. הפסטיבל נתמך על ידי משרד התרבות והספורט, כפי שנתמכים אירועי תרבות וספורט רבים ברחבי הארץ. זומנתי על ידי מארגני האירוע לשאת דברים בערב הפתיחה של פסטיבל ישראל, וכמובן שנעניתי בחיוב. לכבוד הוא לי להיות בין הנואמים בפסטיבל המשלב אומנים ויוצרים מהארץ ומהעולם. אין לי ספק, שערב הפתיחה בהשתתפות זמרים ישראלים מובילים יהיה מהנה ומרגש".

ממשרד יחסי הציבור של חנוך, נידר עוז, נמסר מוקדם יותר: "אין כאן עניין אישי כנגד שר או שרה כאלה ואחרים. לאורך כל השנים חנוך הקפיד שלא להופיע לאחר נאומי פוליטיקאים. אלפי רוכשי הכרטיסים שילמו ממיטב כספם עבור המופע ולא בעבור נאומי פוליטיקאים. טובת הקהל והמוזיקה לפני הכל וברגעים אלה ההכנות למופע המדובר בעיצומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully