וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים: האזינו לזוכים בתחרות הרמיקסים ל-J. Viewz

7.6.2015 / 0:00

אלבום הבכורה של J. Viewz חוגג עשור, ולכבוד המאורע הוזמנו יוצרים להתפרע עם רמיקסים לשיר "Meantime" מתוכו. אלה הם הזוכים והפידבקים שקיבלו מיונתן דגן, האיש מאחורי השם

לקראת חגיגות העשור ל-"Muse Breaks", אלבום הבכורה של J. Viewz, ההרכב של המוזיקאי והמפיק יונתן דגן, ולקראת סיבוב ההופעות שיתלווה אליו - כולל הופעה בפסטיבל סאנביט ב-12 ביוני וכן שתי הופעות במועדון התיאטרון ב-19 ו-20 ביוני - נערכה תחרות רימיקסים בשיתוף מכללת BPM.

במסגרת התחרות נושאת הפרסים הוצע למיקסוס השיר "Meantime" - ההקלטה המקצועית הראשונה של ההרכב אי פעם, שהופיעה באלבום הבכורה וכן בגרסה נוספת באלבום השני של ההרכב "Rivers and Homes". היוצרים המשתתפים התבקשו לתת פרשנות אישית וחדשה לשיר, ואלו הם 12 השירים שזכו בדירוגים הגבוהים ביותר בתחרות. דגן , שגם שימש כשופט בתחרות, כתב לממקססים את התובנות שלו לגבי הקטעים השונים, שמובאים לכם כאן בהאזנת בכורה.

1. L3VK

יונתן דגן: "מהשניה הראשונה ברור שאתה רץ דוך אל תוך הטרק הזה. בייסדראם! הרמוניה חדשה! פזמון! ולא עברנו 20 שניות. מת על זה. מאוד מעריך את זה שלקחת את השיר למקום חדש לגמרי ועם זה יש מקום למלודיה המקורית. עומד בפני עצמו לגמרי. סשן אחד נוסף ויש פה קטע גמור ומעולה ברמה גבוהה מאוד מהרבה היבטים. מבין כל הרמיקסים, הרמיקס הזה נשמע מאוד מהודק ביחס לסגנון שלו. אלגנטי בסאונד, במבנה, בסטייל. מעולה!"

עוד באותו נושא

j.viewz מתכנן לשנות את תעשיית המוזיקה העולמית

לכתבה המלאה

Erez Goren .2

דגן: "Someone give this man a pair of monitors! ארז, אתה מדהים, הרמיקס האהוב עלי. אתה מאוד קריאייטיבי, אני מכיר את המקום שלך טוב מאוד מקרוב. המון רעיונות באותו הזמן, המון צבעים, טעמים, מקצבים".

Yestegan chaY.3

דגן: "ענק! טוויסט אוריינטלי על השיר, יושב עליו מעולה באופן לא צפוי. מאוד מקורי. יש איזה רמז להרמוניה גאונית סביב 2:13, לדעתי טמון שם איזה מפתח להתפתחות של הרמיקס עוד יותר עמוק או ספיריטואלי לתוך האוריינטליות. מאוד מאוד אוהב".

4. ROZ

דגן: "רמיקס מעולה, האווירה פה לגמרי לוקחת את האוירה של הקטע המקורי ומעשירה אותה. אם המקורי היה השמש של 6 בערב, אז הגרסה הזאת היא יותר קרובה ל-20:00. כבר יותר חשוך, והאווירה יותר סקסית, אבל עדיין מאותו עולם בדיוק".

5. SHKEDI

דגן: "אווירה ומיקס עשירים מאוד. אוהב מאוד את הטוויסט שזה מביא למקור, טרק שעומד בפני עצמו עם ובלי האלמנטים מהמקור. משהו היה טיפונת חסר לי מבחינת ההתפתחות של הטרק.

6. Ben Kiriaty

דגן: "הפקה מעולה, מ-3:50 בערך זה יותר תפס אותי, נהיה טיפונת יותר מנימליסטי ומעניין ודוחף קדימה. סאונד מאוזן ועשיר וטעים".

7. Dor Mashiach

דגן: "רמיקס שונה מכל השאר, מאוד אוהב את זה. יש פה טוויסט קצת טימבלנדי. מאוד אוהב את הבנייה, יש פה הבנה של מבנה, ואני בטוח שאם היו עוד מילים בשיר המקורי אז היה לנו פה בית פזמון מהודקים".

HS, Leon Cohen, Ad NoAr Flip, XPRMNT 101, Alisa Faye

דגן: "למרות שהשופטים בתחרות לא בחרו את הרמיקסים האלה כחלק מהפיינליסטים, רציתי לזרוק מילה. שומע פה המון פוטנציאל, יש פה משהו מאוד חזק עם המון אופי. אני שומע את המפיקים מעבר לצלילים כאן, בתור מאזין בא לי להכיר אותם יותר. וזה דבר שלדעתי מאוד חשוב במוזיקה האלקטרונית היום, נקודת המבט של האמן מעבר לצלילים. עבודה מדהימה!"

seperator

BPM, המכללה של תעשיית המוזיקה, היא המכללה המובילה בישראל ללימודי הפקה, מוזיקה וסאונד ונחשבת לאחד מהמוסדות המובילים בעולם בתחומה. מדי שנה מכשירה המכללה למעלה מ-1000 בוגרים בקורסים ובמסלולים השונים, תוך הקפדה על איכות הלימודים, נבחרת מרצים מקצועית מהשורה הראשונה וקידום הבוגרים בתעשיית המוזיקה הישראלית והבינלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • J.Viewz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully