וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ של Shefita ל"Lithium" של נירוונה

2.7.2015 / 6:15

מיוחד לגולשי וואלה תרבות: חברי לולה מארש (יעל שושנה כהן וגיל לנדאו) מראיינים את Shefita וגם - הקליפ ל"Lithium" של נירוונה. אין בעד מה חברים, בשביל זה אנחנו כאן

הריאיון, אגב, בוצע בשפה האנגלית. שפתה של Shefita.

כהן: למה בחרת לבצע דווקא שיר של נירוונה?

"ובכן, כפי שכולם יודעים, קורט קוביין היה המאהב שלי במשך שנים רבות. רגע לפני שהוא מת בזרועותיי, הוא השביע אותי לעשות גרסת כיסוי לאחד מהשירים שלו מנירוונה. אז נשבעתי לו ועזבתי את הבית באופן מיידי, משאירה אותו למות בשקט, ומיד התקשרתי ללהקה שלי, כדי שנוכל להתחיל לעבוד על השיר!".

כהן: רגע, לא חשבת נגיד להתקשר לאמבולנס? אולי עוד היו מצליחים להציל אותו.

"ברור שיכולתי, אבל אם הוא היה נשאר בחיים אין סיכוי שהוא היה מבקש ממני את זה! באותו רגע זאת נראתה לי הזדמנות שחבל לפספס. איזה גבר מושלם הוא היה...".

לנדאו: מאיפה הגעת אלינו בכלל? ולמה דווקא לישראל?

"אני מגיעה ממקום מאוד רחוק, איפשהו בין דובאי לאיראן. נולדתי לאחת המשפחות העשירות ביותר בעולם! יום אחד בחור ישראלי הגיע לטפל בגינה שלנו - ארנון – הוא היה כזה חתיך, שזוף, גבוה, מתולתל, לבש טריקו "סוף מסלול" של גולני, וברגע הראשון התאהבנו אחד בשניה. אז עשיתי מהלך ובאתי לישראל לחיות איתו לנצח".

כהן: אוי, איזה רומנטי! אז את בעצם בזוגיות איתו היום?

"נראה לך?! הוא גר בפלורנטין בדירת שני חדרים עם 3 חברים נוספים וחתולה! אני יש לי סטייל, את יודעת... מיד זרקתי אותו וקניתי פנטהאוז בעיר היוקרתית נתניה".

לנדאו: אז אם את כבר נשארת בארץ, יש סיכוי שתלמדי עברית ותשירי גם שירים בעברית?

"בטח, אני לומדת עברית מהטלוויזיה - מהערוצים "הופ" ו- "לולי" וזה תרגול טוב מאוד! האמת שאני כבר יודעת בעל פה את "אצא לי השוקה" ואפילו שרה אותו בהופעות! חולה על בעלי חיים! זה מזכיר לי את החווה המשפחתית שהיתה לנו".

כהן: לסיכום, שפיטה, בתור אישה עם המון ביטחון – יש לך איזה טיפ לנשות ישראל שתרצי לחלוק איתנו?

"בוודאי! המוטו שלי הוא - תהיי אישה חזקה, עצמאית, בטוחה, סקסית, מטופחת ובריאה. עכשיו לכי תמצאי בכוחות עצמך גבר עשיר בטירוף ותברחי עם הכסף שלו לחופשה ארוכה באיים המלדיביים, כי זה מגיע לך אחות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully