וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: השחקנית דיאנה דאגלס הלכה לעולמה

5.7.2015 / 9:19

אשתו הראשונה של קירק דאגלס ואמו של מייקל מתה הבוקר בגיל 92. ובנוסף: התמונה שמשגעת את מעריצי "משחקי הכס" ומחזקת את הקונספירציה, קונאן יוצא לסרט עם הבנות ופול מקרטני חושף שהיה מתוסכל מהיחס כלפיו אחרי מותו של ג'ון לנון. לייב בלוגינג תרבותי

13:30 - פול מקרטני: "הייתי מתוסכל מכך שג'ון לנון נחשב לצלע המשמעותית יותר בביטלס"

בריאיון כן במיוחד למגזין "אסקווייר" סיפר הביטל בן ה-73 כי אחרי שב-1970 התפרקה הלהקה היו חבריה שווים, אולם הירצחו של ג'ון לנון הפך אותו למרטיר ולמעין ג'ון פ. קנדי. "מה שקרה זה שהתחלתי להיות מתוסכל", סיפר מקרטני בריאיון, "כי אנשים התחילו להגיד, 'טוב, הוא היה הביטלס'. ואני, ג'ורג' ורינגו אמרנו, 'אה, חכו רגע, זה רק לפני שנה, וכולנו די שווים. ואחרי הביטלס ג'ון יצר כמה דברים נפלאים, אבל גם כמה דברים לא נפלאים. עכשיו ההפיכה שלו לקדוש מעונה עשתה אותו לג'יימס דין ומעבר לזה".

מקרטני גם הביע את תסכולו מיוקו אונו של אז, שגרעה מתרומתו ללהקה: "יוקו הייתה מופיעה בפני העיתונות והייתי קורא את זה והיה כתוב, 'פול לא עשה כלום! כל מה שהוא עשה היה לקבוע את הזמנים לסטודיו... כלומר, לכי תזדייני, יקירתי! רק רגע! כל מה שעשיתי היה לקבוע את הזמנים לפאקינג סטודיו?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנינו שווים, פחות או יותר. פול מקרטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:19 - קונאן והבנות צופים ב"מג'יק מייק 2"

קונאן אובראיין החליט לנסות ולהבין מה גורם לנשים בעולם להתלהב כל כך מסרט ההמשך לעלילות חבורת החשפנים בראשות צ'אנינג טייטום. הפתרון שלו היה להסתנן לערב הבנות של העוזרת האישית שלו, לשאול אותן שאלות על פינים ולצפות בתגובות שלהן בזמן צפיית הסרט. בונוס: ניסיון של קונאן עצמו להראות את כישורי החשפנות שלו.

09:41 - השיער של ג'ון שלג עדיין חי

כמעט חודש חלף מאז שידור הפרק האחרון בעונה החמישית של "משחקי הכס", אבל המעריצים ממשיכים להיאחז בכל שביב של מידע שעשוי להצביע על סיכוי לשובו. שביב כזה בדיוק הגיע במפתיע דווקא מטורניר ווימבלדון היוקרתי, שם ביקר קית הרינגטון כמו כל סלב בריטי שמכבד את עצמו.

הרינגטון, כפי שאפשר לראות מהתמונות, שמר עדיין על השיער הארוך ששימש אותו בתפקיד, כל זאת למרות שאין לכאורה שום דבר שמונע ממנו להסתפר כעת. גם הזקן המטופח של דמותו עדיין איתנו.

אז מה כך זה אומר? ובכן רק לאחרונה התראיין הרינגטון למגזין Rolling Stone וסיפר כי הנחה את סוכנו למצוא לו פרויקט שונה לחלוטין: "לא עוד חרבות, לא עוד סוסים. אני לא רוצה להיתקע בז'אנר הזה. ואולי גם אחתוך את השיער המזורגג שלי". ובכן ג'ון, גם לשקר אתה כנראה לא ממש יודע.

קית הרינגטון בווימבלדון. GettyImages
חופשה קלה מהמטלות בחומת הצפון/GettyImages

09:22 - השחקנית דיאנה דאגלס הלכה לעולמה בגיל 92

דיאנה דאגלס, אמו של זוכה פרס האוסקר מייקל דאגלס ואשתו הראשונה של קירק דאגאס, הלכה ביום שישי לעולמה. על אף התנגדותו של קירק דאגלס, הפכה דיאנה לשחקנית ב-1942 ופצחה בקריירה שנמשכה 65 שנים.

בין היתר כיכבה דאגלס בסרטים "שומר הלהבה" לצד קתרין הפבורן וספנסר טרייסי, "סערה מעל טיבט", "מונסון", "חדר הכוכבים" בו כיכבה לצדו של בנה, "הלוחם האינדאני" לצד בעל קירק ועוד סרטים רבים.

החל משנות ה-60 הפכה לכוכבת טלוויזיה והופיעה במיטב הסדרות לאורך השנים: "הבית הלבן" "E.R", "שושלת", "דאלאס" ועוד. בנוסף כיכבה גם בשורה של הצגות על במות ברודווי. ב-1999 פרסמה ספר זיכרונות בשם "The Wings: A Memoir", בו חשפה פרטים על חייה. בין היתר חשפה דאגלס את המוטו לפיו חיה: "תהיי אמיצה, תהיי רחומה ולמען האל, תעשי חיים!".

דיאנה דגלאס. GettyImages
דיאנה ומייקל דאגלס בטקס הענקת מפעל חיים לקירק דאגלס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully