וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מיילי סיירוס תנחה את טקס ה-VMA

21.7.2015 / 10:17

אחרי שנאסר עליה להופיע בטקס פרסי הוידאו של MTV, מצאה סיירוס דרך להגיע לשם בכל זאת. ובנוסף: אוונסנס חוזרים מפגרה ארוכה ומיס פיגי עושה ריהאנה. לייב בלוגינג תרבותי

11:00 - פסטיבל ערד 2015 יוצא לדרך

הפסטיבל הוותיק חוזר בפעם ה-33 עם מגוון של מופעים, הפקות מקור והפעלות לילדים. בין היתר יופיעו: מתי כספי והלהקה, נורית גלרון, ג'ירפות, דקלון וסגיב כהן, נתנאלה, יהלי סובול, רונית שחר, התקווה 6, נאג' חמדי ונורית הירש.

הפסטיבל יתקיים בין ה-17 ל-20 באוגוסט ויתפרש על פני שלל אתרים בעיר. הכניסה חינם. פרטים ניתן למצוא באתר עיריית ערד.

נורית גלרון, יקיצה. צילום: אילן בשור,
נורית גלרון, יקיצה/צילום: אילן בשור

10:48 - אוונסנס חוזרת מהקפאה עם סיבוב הופעות חדש

כבר שלוש שנים שאוונסנס שומרים על דממת אלחוט. בלי חומרים חדשים או הופעות, פשוט הפסקה מוחלטת מעולם המוזיקה. כעת מכריזים חברי הלהקה על שובם לבמה לשלוש הופעות בלבד. הראשונה שבהן תתקיים ב-13 בנובמבר בנאשוויל, יומיים לאחר מכן תתקיים הופעה נוספת ב-15 בנובמבר בדאלאס והאחרונה בלוס אנג'לס ב-17 בנובמבר.

בשנה שעברה נראה היה כאילו הלהקה עומדת בפני פירוק, לאחר סכסוך בעקבות אי תשלום תמלוגים מחברת המוזיקה איתה עבדו. "אהבתי מאוד את הזמן שלי עם הלהקה", סיפרה הסולנית איימי לי בריאיון באוגוסט שעבר, "לא הייתי רוצה לזרוק את זה, אבל נכון לעתיד הקרוב, אין לי תוכניות נוספות עם הלהקה".

אחרי שלי שחררה אלבום סולו, החלו הגורמים המשפטיים להתקדם. החומרים של הלהקה חזרו לשליטתה וכעת הם עשויים להתחיל לעבוד על חומרים חדשים.

10:45 - קרמיט, אתה יושב? מיס פיגי עושה ריהאנה

המאש-אפ הזה כל כך מופלא, שלא ברור איך הוא עדיין לא הפך לדבר הכי ויראלי באינטרנט. הקליפ הזה נוצר על 'הניו יורק מגזין' והוא משלב בין קטעי של החזרזירה הכי מפורסמת בעולם לבין "Bitch Better Have My Money". התוצאה היא פרייסלס.


10:28 - כוכב "שובר שורות" רץ לפוליטיקה

את סטיבן מייקל קייסדה אתם מכירים יותר בתור סטיבן גומז, סוכן היחידה למלחמה בסמים וחברו הטוב של האנק ב"שובר שורות". אך בעוד שהעלילה על עלייתו של הייזנברג ואימפריית המת' הכחול שלו היתה בדיונית, המחויבות של קייסדה לאלבקרקי, ניו מקסיקו, היא רצינית מאין כמוה.

אתמול (שני) הודיע קייסדה על החלטתו להתמודד על תפקיד נציב מחוז ברנלילו, המחוז המאוכלס ביותר במדינת ניו מקסיקו. בריאיון שהעניק לסוכנות AP סיפר המועמד כי הוא מקווה לחולל שינוי חיובי באורך חייה של הקהילה ההיספנית ולהילחם בפשיעה.

סטיבן מייקל קייסדה. GettyImages
לפחות מישהו ידאג לאלבקרקי/GettyImages

10:23 - מיילי סיירוס תנחה את ה-VMA

הכינו את מדבקות הפטמות, הצנזורים והגמדים - מיילי סיירוס חוזרת לטקס פרסי הוידאו של MTV, אלא שהפעם היא תהיה זו שתנחה את האירוע. היינו אומרים שזה קצת יותר מדי תשומת לב עבור מישהי שנורא מחפשת תשומת לב, אבל היי, למה שנעבוד קשה? תראו איך מיילי החליטה להודיע לעולם על התפקיד החדש שלה. הטקס, אגב, יתקיים ב-30 באוגוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully