וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ של נערה בת 14 נפתח בגניחה: "מה המספר האהוב עליך? שלי 69"

12.8.2015 / 14:28

נועה קירל, נערה בת 14, שחררה קליפ שנפתח בגניחה ובאמירה פרובוקטיבית. הקליפ עורר תגובות זועמות ברשת ואביה של קירל מגיב: "אנחנו נותנים לקהל המעריצים שלנו את מה שהוא רוצה"

"מה המספר האהוב עליך? שלי 69", כך נפתח השיר "קילר" של הזמרת והרקדנית בת ה-14 בשם נועה קירל. בקליפ לשיר נראית קירל בלבוש חושפני, בתנועות גוף ובימוי פרובוקטיביים. הקליפ עורר תגובות זועמות ברשת מצד הורים רבים. זהו הסינגל השני של קירל, שהשתתפה בקמפיין פרסום לדאודורנט והצטלמה לאחרונה לתוכנית "פושרז 2" שתשודר בערוץ "HOT בידור ישראלי". את השיר יצרו אלון דה לוקו ועומרי סגל, הפועל תחת הכינוי 69. הקליפ צולם בנמל אשדוד , ודומה מאוד לקליפ של טינשה, "All Hands on Deck". ניסינו לבדוק האם הוריה של נועה והסוכן שלה ערים לבעייתיות שבשיר ובקליפ ולתגובות הכועסות אליו ברשת.

- שלום אילנה קירל, אמא של נועה, כאן וואלה תרבות.

"ה-PUSHER זה האבא, ולכן אני אפנה אותך לאבא".

- האם נראה לך ראוי שבקליפ של בתך בת ה-14 יישמע קול גונח שאומר "מה המספר האהוב עליך? שלי 69"?

"אני פה עם אנשים, אני לא מצליחה לשמוע". ניתוק.

לאחר שהאם ניתקה, היא סירבה לענות לשיחות נוספות של וואלה תרבות. כעבור מספר דקות התקבל מסרון: "הי. זה אמיר קירל אבא של הכוכבת הבאה של ישראל. בכל שאלה אתה מוזמן להתקשר אלי". התקשרנו אליו.

- אמיר, מדוע הסכמת שילדתך בת ה-14 תשתתף בקליפ כה סקסיסטי, שמתחיל בקול גונח עם מספר המציין תנוחת מין, 69?

"מי שכתב את הביט שמו עמרי סגל, המכונה 69. יש לו סמל מסחרי על כל השירים שלו. אין שיר של עמרי שלא מתחיל בחותמת הזאת. כך הוא מחתים את כל שיריו. הוא לא מסכים לעשות שום שיר בלי החותם שלו. זה לא היא אומרת את זה בשיר. אני לא יכול לקבוע לאנשים איזה חותם לשים".

נועה קירל. אנסטסיה שמואלוב,
נועה קירל/אנסטסיה שמואלוב

- זה טיעון משונה. גם אם היוצר מחתים את שיריו במשפט בקול אירוטי "מה המספר האהוב עליך? שלי 69", אתה ואשתך אישרת לו להחתים ולהכתים כך את שירה של ילדתך הצעירה. זה ראוי בעיניך?

"לא היה לנו ברירה. התווכחנו איתו קשות, הוא לא הסכים להסיר את החותמת הזאת. אני מבין שזה יכול לעורר רעש לא חיובי, ואנחנו אנשים מאוד חיוביים. ביקשנו, דווקא האמא, להוריד את זה. והוא לא הסכים. הוא אמר לי: זה הסמל המסחרי".

- הסקסיזם הבוטה בשיר ובקליפ בא לידי ביטוי גם בלבוש של בתך, בבימוי שלה ובתנועות הגוף שלה. זה לא צרם לך, כאבא?

"זאת היא. זאת היא. וזה לא רק היא, זה כולם. זה הסטנדרט. זה לא מפריע לי. אני שלם לגמרי עם מה שנעשה. העבודה מושלמת. הקליפ חו"ל. השיר מדהים. התגובות היסטריות. רשת טלוויזיה מאוד גדולה החל מאתמול קודחים לי בראש. הילדה עומדת להיות כוכבת הסדרה 'פושרז 2' בערוץ הבידור. אתמול הילדה קיבלה קמפיין של שטראוס".

בניגוד לטענתו של אמיר קירל, מחברת שטראוס נמסר לוואלה תרבות כי בתו אינה עומדת לככב בפרסומות של החברה. "אני מבקשת להבהיר שנועה קירל לא צפויה להשתתף בשום קמפיין שלנו", אמרה לוואלה מנהלת יחסי הציבור של החברה.

- הזכרת את ההשתתפות שלה בסדרה "פושרז". אולי אתה כאבא היית צריך להיות פחות PUSHER ולשים יותר גבולות ובלמים בחינוך שלך?

"האם יש הורה נאור ב-2015 שהוא לא PUSHER? אין קשר בין היותנו פושרז לבין הקליפ שיצא. מי שמנהל אותה ומקבל את ההחלטות שמו רוברטו בין שושן. לא היינו צריכים לשים יותר בלמים. זה שהיא מופיעה לדעתך בצורה כזאת או אחרת זה לא קשור לאופי שלה. היא ילדה מחונכת, היא ילדת בית, היא מצטיינת בלימודים, היא מצטיינת במגמת מחול אני עומד מאחורי הבת שלי במאה אחוז, וכל מה שנעשה שם מקובל עליי".

- היו תגובות כועסות על כך מלא מעט הורים ברשת.

"אין בעיה. גם על עדי ביטי יש הרבה תגובות כועסות ברשת, אז מה? אז מה אם הם כועסים? הם כועסים ורואים! גם בקליפ הקודם היו הרבה תגובות כועסות. אני חושב שכל ההורים המתיפיפים בסך הכל טומנים את ראשם בצלחת. שייכנסו ההורים ויראו כמה העולם השתנה. אנחנו נותנים לקהל המעריצים שלנו את מה שהוא רוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הקליפ של טינשה. מקור ההשראה?

רוברטו בן שושן, הסוכן של נועה קירל, מסר בתגובה: "זה חלק מהפקת השיר. אם תסתכל טוב מי כתב והפיק את השיר, תהיה לך תשובה. אבל אני כרגע בחופשה משפחתית".

- זה לא משנה את הסקסיזם הצורם בקליפ של ילדה בת 14. אביה של נועה אמר לנו "לא היה לנו ברירה. התווכחנו איתו (עם עמרי) קשות, הוא לא הסכים להסיר את החותמת הזאת. אני מבין שזה יכול לעורר רעש לא חיובי".

"נועה כוכבת על. יש לה הורים מדהימים ותומכים שהולכים אחריה בכל דרך שהיא תבחר. נועה בוחרת את השירים, נועה בחרה את הקליפ שהיא רוצה, ונועה בחרה בקפידה את המפיק המוזיקלי או יותר נכון את המפיקים המוזיקליים שלה, עמרי 69 ואלון דה לוקו. תפקידה של נועה לככב ולהפוך את המדינה, ותפקידך כעיתונאי לכתוב ולבקר, כל אחד עושה עבודתו נאמנה, ותחי מדינת ישראל. עכשיו אני חוזר לחופשה שלי ברשותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully