וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד אחרון: רמה מסינגר הובאה למנוחות

19.8.2015 / 12:22

מאות הגיעו לבית העלמין בבני העטרות ללוות את השחקנית והמדבבת רמה מסינגר בדרכה האחרונה. מוקדם יותר הוצב ארונה בתיאטרון הבימה. במהלך הטקס ספדו למסינגר בין היתר דפנה ארמוני, שרית וינו אלעד וציפי פינס

צלמים זמניים מורשים

מאות אנשים הגיעו לבית העלמין במושב בני עטרות ללוות את שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון רמה מסינגר בדרכה האחרונה, לאחר שהלכה לעולמה בעקבות מאבק במחלת הסרטן. מוקדם יותר היום הוצב ארונה של מסינגר באולם רובינא בתיאטרון הבימה. מסינגר זכתה בפרס שחקנית השנה בתיאטרון לשנת 1999 ובפרס התיאטרון הישראלי לשנת 2012. היא הופיעה במספר רב של הצגות תיאטרון ותוכניות טלוויזיה ונחשבה לאחת המדבבות המפורסמות בישראל לסרטי אנימציה.

תלמה מוגילניק, אמה של מסינגר, ספדה מעל קברה: "ילדה שלי קטנה, מוארת, זוהרת, פנינה. בת יקרה אהובה שכל אמא חולמת עליה. נלחמת, נלחמת עד הסוף. ואני מחפשת ניחומים ואיך אפשר... רמהל'ה, את כל כך אהבת את התיאטרון ולמרות ההתנגדות שלי הלכת במסלול הזה והקול הקטן הפך גדול באוזני כל כך רבים. ואת זכית וזכית להקים משפחה עם אריק. אהבה מהסרטים ושלושה ילדים מקסימים, בית של שמחה מלא חברים ואהבה. ילדה שלי קטנה אני מחפשת ניחומים בכך שהצלחת לשחק ולשיר... ועד השעות האחרונות התקשית לוותר על החיים".

הלוויתה של רמה מסינגר. מגד גוזני
מימין לשמאל: אריק אביגדור/מגד גוזני

אילן רונן, המנהל האמנותי של הבימה, ספד למסינגר בתיאטרון: "המעמד הזה שבו אני אמור להספיד אותך רמה, הוא הזוי ובלתי מציאותי. חלום רע מדכא שמוציא אותי מהדעת. את ושמחת החיים האינסופית שלך. האהבה שאת מרעיפה... כולם מעריכים אותך ולא מסוגלים לעכל כמוני את הידיעה שנפלה על כולנו".

דפנה ארמוני, יו"ר אמי, אמרה: "קשה מאוד לנחם וזה פשוט בלתי נתפס. אמ"י שבורי לב וכואבים את האבידה ולכתה בטרם עת של האמנית האהובה עלינו. כל כך הרבה כישרון ויופי. גם כמדבבת וזמרת עם קול ענק... הקול הגדול שלה נדם אך ילווה אותנו לנצח... את תחסרי לכולנו. לצערנו כמעט מעט מדי שנים אנחנו מודים לך על המקצוענות הרגישות. הצלילים ואת יהדהדו לנצח איתנו. יהיה זכרך ברוך".

ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין, ספדה: "אריק התקשר אליי בחודש מאי ואמר לי שכדאי שאני אמצא מחליפה לרמה. הלב שלי החסיר פעימה כי אריק איש תיאטרון והוא יודע שההצגה חייבת להימשך. תיאטרון הוא כמו דת. גם בחולי, גם בעצב אנחנו תמיד ממשיכים. רמה אף פעם לא ביטלה הצגה. את ההצגה שלך רמה, המוות הפסיק. בלי רחמי,ם בלי חמלה. השאירו לנו אותך למעט מדי זמן. שחקנית גדולה, זמרת מעולה ובעיקר בנאדם מקסים, מפרגן לא נוטר טינה. היית טוטאלית כמו שאיש תיאטרון אמיתי חי את חייו. נפרדתי ממך כשאמרת לי שהרופא לא מאשר לך לשחק יותר. אמרת לי בשיחה הזאת שבפעם הראשונה לא תגיעי להצגה וכנראה שידענו שזו הפעם האחרונה. נגעת בכולנו בתפקידים שעשית. זכית במתנה הנדירה לגעת בנגיעה עמוקה בכל מי שישב בקהל... אנחנו מחבקים את משפחתך. תחסרי לנו מאוד. נזכור אותך יפה מאושרת ועכשיו את שרה למלאכים שבשמיים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
שמואל וילוז'ני/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
דפנה ארמוני/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
שרית וינו אלעד/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
ארונה של מסינגר/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
ליא קניג ואריק אביגדור, בעלה של מסינגר/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
שרית וינו אלעד/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
ציפי פינס וחני נחמיאס/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
אבי גרייניק/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
נפרדים במחיאות כפיים/מגד גוזני
הצבת ארונה של רמה מסינגר. מגד גוזני
חברים נפרדים. משמאל, בין היתר: איציק ויינגרטן, אילן רונן, גילה אלמגור, דניאל סולומון ויוסי אלפי/מגד גוזני

מסינגר נולדה ברמת אפעל בשנת 1968. את לימודיה השלימה בתיכון לאמנויות הבמה "תלמה ילין", משם המשיכה לשירות בלהקת פיקוד דרום בצה"ל. עם תום שירותה הצבאי נכנסה מסינגר ללימודים בבית הספר למשחק "בית צבי". את קריירת הבמה שלה עשתה בעיקר בתיאטרון "הבימה". היא הופיעה בהצגות "סולן", "חלון בלהות", "סיראנו", "משרתם של שני אדונים" ושלל הצגות נוספות. בתיאטרון בית לסין כיכבה ב"פיאף", בתיאטרון באר שבע בהצגה "המפתח לשניים" ובמגוון של הצגות נוספות בתיאטרון חיפה.

(עדכון אחרון: 19 באוגוסט, 19:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully