וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון ב"אקס פקטור": לא מכירה את "אלינור ריגבי"

27.8.2015 / 11:28

מבוכה התרחשה אתמול בפרק של "אקס פקטור", בו ביצעה המתמודדת טל גינת את הלהיט הגדול של הביטלס, והמנטורית מימון פקפקה באפשרות שמישהו אחר מכיר את השיר

תקרית משונה התרחשה בפרק של "אקס פקטור" ששודר אתמול (רביעי). במהלך הפרק הכינה שירי מימון, אחת מארבעת המנטורים בתוכנית, את המתמודדת טל גינת להופעה החיה, כשזו הציעה לבצע את "Eleanor Rigby" של הביטלס.

"בחרנו שיר שאני באופן אישי לא היכרתי", סיפרה מימון במהלך קטע מתוך החזרות לשיר. "אולי יש לי איזה חור בהשכלה, אבל זה בסדר כי כנראה שיש לי". בהמשך הביעה מימון את חששה כי אף אחד מהצופים לא יכיר את השיר וביצעה סקר בין המתמודדים ועובדי האולפן. מאוחר יותר, כשגינת ביצעה את השיר, נראתה מימון מרוצה מאוד. הגדיל לעשות עברי לידר, שקם במחיאות כפיים לכבוד הביצוע.

"Eleanor Rigby" נכלל באלבום המופת "Revolver" שיצא ב-1966, נכלל בהמשך בסרט "צוללת צהובה" ונחשב לאחד מהשירים המוכרים והאהובים ביותר של הלהקה. השיר כיכב במקום הראשון במצעד הלהיטים הבריטי והגיע למקום ה-11 במצעד הבילבורד.

משירי מיימון נמסר בתגובה: "העובדות פשוטות- אני בחרתי לטל את השיר הזה, והוא נבחר מתוך הנחה שישאיר אותה בתכנית וכך קרה. הדיון שראיתם על המסך היה על כך שהצופים עשויים שלא לקשר בין שם השיר לשיר עצמו, בדיוק כפי שקרה לי, ונפלאות העריכה הוציאו את זה אחרת. אבל שטויות, מה שחשוב הוא שהקהל בבית ימשיך לתמוך בשתי המתמודדות המעולות - טל ואנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully