וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתעני אסתר מחדשים את קין והבל 90210

8.10.2015 / 0:00

וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם: תעני אסתר מבצעים את "לקח זמן" של קין והבל 90210

צילום ועריכה: דייב שחר סאונד: ברק טימיאנקר

לקראת פסטיבל אינדינגב הקרוב - אירוע המוזיקה העצמאית הגדול בארץ שיכלול מעל 80 הופעות בשלושה ימים ושני לילות על ארבע במות, ויתקיים ב-15-17 באוקטובר במצפה גבולות. וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM בחסות רשת חלילית, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם תעני אסתר עושים קאבר ל"לקח זמן" של קין והבל 90210.

​הרכב הרוק-פופ-הפסיכדלי המקומי תעני אסתר - המורכב משי רוט, דיוויד זיסקינד, יונתן יידוב ואמיר שטיינברג​ - הוקם בשנת 2008. אל השילוש האופייני לרוק - גיטרה-בס-תופים - מצטרפים ב"תעני" סינתי ולופים, ויחד הם יוצרים צליל סיקסטיזי-פסיכדלי שעובר דרך פילטרים מרעננים של ימינו.

ב-2010 הוציאה הלהקה אלבום בכורה ומאז היא ממשיכה לעבוד ולמתוח את גבולות הסאונד והיצירה הן באולפן והן בהופעות האנרגטיות. לאחרונה שחררו החברים את האלבום השני, "מסקנות מכדור הארץ", שבו הם יוצאים למסע מפותל, מרתק ומדבק, ולוקחים את ההפקה המוזיקלית צעד קדימה בעזרתו של ברוך בן-יצחק (רוקפור).

פרויקט InDcover - בשיתוף מכללת ​BPM, המכללה המובילה בישראל ללימודי הפקה, מוזיקה וסאונד ונחשבת לאחד מהמוסדות המובילים בעולם בתחומה - צולם במכללה כשעל ההקלטה אחראים הסטודנטים.

קרדיטים לקליפ

צילום ועריכה: דייב שחר
סאונד: ברק טימיאנקר
מיקס: שי רוט
עוזרי סאונד: אמיר גלמן, איתי דקל
הפקה: בר זבדה

אינדינגב יתקיים זו השנה התשיעית ויכלול הופעות של שי צברי, קותימן אורקסטרה, מופע מיוחד לרגל 20 שנה לצאת האלבום "חם על הירח" בהשתתפות תומר יוסף, דן תורן ועוד, לולה מארש, ריילי ווקר, עמיר לב, טייני פינגרז, חנן בן ארי, רד אקסס ועוד רבים. כרטיסים ופרטים על כל המופעים זמינים באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully