וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אלוני: "לרובנו יש נטייה לאהבה בלתי אפשרית"

30.10.2015 / 6:00

לקראת העונה השניה של הסדרה "שטיסל", מיכאל אלוני סיפר לנו על השבתות שהעביר במאה שערים כהכנה לדמות החרדי, ליא קניג אמרה כי אינה יודעת למה הופיעה מעט מדי בטלוויזיה, ושניהם נפרדו בעצב מחברתם חנה ריבר ז"ל שכיכבה בעונה הקודמת

שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

"אני חושב שחלק מהעניין של הדמות שלי, עקיבא, ואולי חלק מהעניין של רובנו, זה הנטייה לאהבה בלתי אפשרית. זה חלק מהקסם של הסדרה 'שטיסל', וחלק מהמהות האנושית. תמיד אנחנו רוצים איזה משהו שאנחנו לא יכולים להשיג אותו", אומר השחקן מיכאל אלוני לוואלה! תרבות. נפגשנו על סט צילומי העונה השניה של הסדרה "שטיסל" עם אלוני, המוכר גם כמנחה "דה ווייס". בסדרה הוא מגלם את דמותו של החרדי הרווק, הצייר והירושלמי עקיבא. אם בעונה הקודמת עקיבא התאהב במישהי שיכולה להיות אמא שלו, בעונה הזאת הוא מתאהב בבת הדודה שלו ליבי. שמענו ממנו על התחקיר המקיף שהוא ערך לפני הכניסה לדמות. "השקענו קרוב לשלושה חודשי תחקיר, אם זה לימודי יידיש, העמקה בלימודים של כל המצוות וההלכות שאתה מקבל על עצמך מילדות. וגם בילינו תקופה לא מבוטלת בתוך מאה שערים. היינו מבלים שם שבתות שלמות", אמר.

בעונה הנוכחית של "שטיסל" לא תופיע שוב איילת זורר, שהעדיפה לקבל תפקידים בהוליווד, אבל מצטרפת ליא קניג, שהינה סופר מענטש. קניג נכנסה לתפקיד שגילמה חנה ריבר, שהלכה לעולמה לפני כשנה. הן הכירו עוד מימי התיאטרון ברומניה. "חנה היתה מאוד מאושרת לו ידעה שאני עושה את זה. בזה אני בטוחה. חוץ מזה שהיינו חברות, היא העריצה אותי ואני אותה", אומרת לנו קניג. בעוד שאת נחשבת לגברת הראשונה של התיאטרון, אמרנו לקניג, מדוע לא זכינו לראות אותך במידה הראויה לך גם מעל מסך הקטן? צפו (בחלון מעל) בתשובתה לשאלה זו, וגם באימרת השפר החדשה ביידיש בה החכימה אותנו קניג.

הסדרה שטיסל, שעוררה עניין רב גם בקרב הציבור החרדי, תשוב למסך מחר, שבת 31 באוקטובר, ב-yes Oh וב-yesVOD. בנוסף להתאהבותו של עקיבא בבת דודתו, העונה תעסוק שוב ביחסיהם המורכבים של אבא ובן חרדים החולקים אותה דירה במאה שערים. לצד קניג ואלוני מככבים בעונה השניה של "שטיסל" דבלה גליקמן, ששון גבאי, חנה לסלאו, נטע ריסקין והדס ירון. היא נוצרה על ידי אורי אלון ויהונתן אינדורסקי ובויימה על ידי אלון זינגמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully