וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מה יש לעומר מ"הישרדות" נגד שמנות?

2.11.2015 / 7:31

פעם, לפני שעומר רוזן רב על קוקוסים ב"הישרדות הונדורס", הוא השתתף בתוכנית השידוכים "דייט בחשיכה". בדיוק. לייב בלוגינג תרבותי

22:30 - מסע בין כוכבים חוזרת לטלוויזיה ב-2017

אחרי שעשתה סיבוב שלם והפכה מסדרת טלוויזיה ברשת NBC לסדרת סרטים, חוזרת "מסע בין כוכבים למקורות עם סדרה חדשה שתשודר ברשת CBS. ההכרזה של הרשת הערב חשפה כי דיימון לינדלוף ורוברט אורקי. שכתבו יחד את שני הסרטים האחרונים, ישמשו כמפיקים לצדו של אלכס קורצמן (שהפיק את הסרטים).

עלילת הסדרה, שתעלה לשידור ב-2017, תהיה מנותקת מעלילת הסרט "Star Trek Beyond", שיגיע לבתי הקולנוע בשנה הבאה. במוקד שלה יעמוד צוות חדש של דמויות שיצאו לחקור את הגלקסיה ולהגיע למקומות שאליהן האדם לא הלך מעולם בעבר.

"אין זמן טוב יותר להעניק למעריצים של 'מסע בין כוכבים' סדרה חדשה מאשר ביובל ה-50 לעלייתה של הסדרה המקורית", הכריז דיוויד ספאף, נשא האולפנים. "כולנו כאן נרגשים מאוד לקראת הפרק הבא בידיים יצירתיות כמו אלו של אלכס קורצמן".

ספוק – מסע בין כוכבים. GettyImages
מי ייכנס לנעליו? לאונרד נימוי/GettyImages

19:12 - אנריקה איגלסיאס יקיים הופעה נוספת בישראל

זמר הפופ הספרדי יקיים הופעה שנייה בישראל ב-22 בדצמבר, זאת לאחר שהכרטיסים למופע המקורי שנקבע ל-16 בדצמבר אזלו תוך שעות ספורות. גם המופע השני יתקיים בהיכל הספורט ביד אליהו בת"א.

מכירת הכרטיסים להופעה השנייה תיפתח באתר לאן מחר (שלישי) בשעה 16.00.

אנריקה איגלסיאס במסר למעריצים.
פעמיים כי טוב. אנריקה איגלסיאס

10:53 - בעיות השתייה של ג'ימי פאלון מטרידות את NBC

ג'ימי פאלון ידוע כבר שנים בחיבתו לאלכוהול, אבל לאחרונה נראה שהיא גורמת לו לא מעט נזק. בארבעת החודשים האחרונים נפצע מנחה "תוכנית הלילה" של רשת NBC לא פחות משלוש פעמים. כולן פציעות ביזאריות למדי. בכירים ברשת חוששים שהצריכה המוגברת של פאלון מאז לקח על עצמו את תפקיד המנחה, אחראית לפחות לחלק מהמקרים.

לפני כשבוע וחצי חתך עצמו פאלון עמוקות לאחר שבקבוק "ייגרמייסטר" שהחזיק בידו נשבר. ביוני האחרון עבר ניתוח של שש שעות לאחר שהטבעת שעל אצבעו נתפסה בשולחן וגרמה נזק לאצבעו. במהלך ההחלמה הארוכה מהניתוח (שגרם לביטול של מספר פרקים בתוכנית) ניסה פאלון לפתוח בקבוק של משכך כאבים בעזרת שיניו, ונדרש כתוצאה מכך לטיפול שיניים.

גורמים ברשת ששוחחו עם הניו יורק מגזין טענו כי ההתמודדות של פאלון עם הלחץ מובילה להגדלת כמויות האלכוהול שצורך המנחה. חלקם אף הביעו חשש שאם המצב יימשך, היכולת של פאלון להנחות תיפגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי שווה להרגיע קצת עם השתייה. ג'ימי פאלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:04 - טריילר ראשון ל"Preacher" של רשת AMC

אחרי שורה של כישלונות עם סדרות מבטיחות, נראה שלרשת שהביאה לעולם את "מד מן" ו"שובר שורות", לא נותרו עוד הרבה כדורים מיותרים בקנה. ההימור החדש שלה נראה יומרני במיוחד, אבל אולי דווקא בגלל זה "Preacher" יצליח במקום שבו סדרות כמו "רוביקון" ו"Low Winter Sun" נכשלו.

"Preacher" היה במקור סרט קולנוע המבוסס על קומיקס אפל ולא מוכר יחסית. במרכזו עומד כומר שאיבד את אמונתו באלוהים ויוצא למסע כדי למצוא אותו ולסגור עימו חשבון על נטישתו את המין האנושי. אל המסע מצטרפת האקסית שלו, ערפדית בשם ג'סי. השניים נרדפים גם על ידי חבורה של רוצחים.

העלילה הזאת נשמעת מאוד מורכבת טלוויזיונית, אבל הטריילר הראשון לפחות בהחלט עושה את העבודה. עכשיו רק נותר לחכות ל-2016 כדי לגלות אם גם הסדרה תצליח לעשות זאת.

09:44 - אנג'ילנה ג'ולי ובראד פיט מבהירים: "היחסים בינינו יציבים"

על רקע סרטה החדשה של אנג'לינה ג'ולי, "ליד הים", שבמרכזו זוג נשוי המצוי בעיצומו של משבר עמוק, נפוצו לאחרונה שמועות כי הוא מייצג נאמנה את המציאות גם בחייהם של שני הכוכבים. בריאיון לתוכנית הבוקר של רשת NBC מבהירים ג'ולי ופיט כי הנישואים שלהם יציבים.

"אני סומכת על הקהל שיידע שאם מה שמתואר בסרט היה אפילו קרוב למציאות, לא היינו יכולים לעשות את הסרט הזה", הסבירה ג'ולי. "העובדה שאנחנו מאוד, מאוד יציבים ושאין לנו בעיות איפשרה לנו לעשות זאת".

ג'ולי חזרה בריאיון לניתוח כריתת השדיים שעברה בשנת 2013, כאמצעי מנע נגד הסיכון לחלות בסרטן. "ידעתי שהוא לצידי כל הזמן והוא וידעתי שזה לא יהפוך אותי לפחות נשית כי בעלי לא עומד לתת לזה לקרות". פיט מחזק את דבריה של ג'ולי ומסביר כי יעשה כל שנדרש כדי לשמור על המשפחה מאוחדת.

השניים חשפו גם פרט פיקנטי נוסף מנישואיהם, הנוגע ליכולות של ג'ולי במטבח. "אחרי שלושה חודשים של נישואים הוא אמר לי: 'מותק, אני חייב ללמוד לבשל'", מספרת ג'ולי. "כן", מוסיף פיט, "אין לה מה לחפש שם".

07:33 - עומר רוזן נגד קובבות

הנשמות הטובות בטוקבקים הזכירו לנו שכבר פגשנו את עומר רוזן, אנליסט. רוזן, שהפליא לדבר עד אינסוף, כפי שהמחיש צפניה בבלוג שלו על "הישרדות הונדורס", עשה את אותו הדבר לפני כמה שנים ב"דייט בחשיכה".

כן, אותו עומר רוזן שטען בוידוי כי הוא רחוק מאור הזרקורים וכי אין לו קשר לתהילה, כבר כיכב בפריים טיים. ושם, רבותיי, שם הוא יצא מעט דביל כי הוא לא ממש אהב נשים מלאות.

כך למשל, על בחורה באחד הדייטים הוא אמר "ואני מדמיין אותה מפרקת איזו מנה שווארמה" כי הוא פשוט היה בטוח שהיא מלאה. לא הספיק לכם? קבלו את "מי שלובשת כל הזמן שמלות, כנראה שלא הכי יפה לה ג'ינס".

הבחורה, אגב, לא היתה מלאה. (וכאן תוכלו לראות את הפרק המלא בכיכובו)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכרונות. עומר רוזן, אנליסט ריאליטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • עומר רוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully