וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סצנת הסקס ב"אימפריה" שעוררה סערה

9.11.2015 / 9:51

גבורי סידיבי עומדת במרכז סצנת סקס לוהטת שגרמה לגולשים ברשתות החברתיות ללעוג לנשים מלאות. לייב בלוגינג תרבותי

10:20 - ג'ניפר לופז מושחתת?

ג'ניפר לופז העלתה לעמוד הפייסבוק שלה טריילר ארוך ראשון ל"Shades of Blue", סדרת הדרמה החדשה שתעלה לשידור ב-NBC ב-14 בינואר.

"Shades of Blue" עוקבת אחרי שוטרת (לופז) שהיא גם אם יחידנית שנאלצת לנווט בין נאמנותה לצוות ובין הציות לחוק. עוד בקאסט: ריי ליוטה.

9:54 - גבורי סידיבי נהנית ואתם צריכים לפרגן לה

סצנת סקס ששודרה ביום רביעי שעבר בארה"ב חוללה סערה לא קטנה. בסצנה שפתחה את הפרק הדנדש של "אימפריה" (שמשודרת גם ב-yes Drama בימי שני ב-22:00) נצפתה בקי, הדמות שמגלמת גבורי סידיבי, מקיימת יחסי מין עם בן זוגה.

סצנות אינטימיות בכיכוב נשים מלאות הינן דבר נדיר בטלוויזיה וכמה צופים מרושעים מיהרו ללגלג על סידיבי ברשתות החברתיות. סידיבי, בתגובה, פרסמה טור באתר "Entertainment Weekly" והתייחסה לנושא.

"אני אישה שחורה מלאה שהשתתפה בסצנת סקס בפריים טיים. למרות שהתרגשתי, נהניתי לצלם את הסצנה הזו. הרגשתי סקסית ויפה", כתבה סידיבי. "שמעתי שאנשים 'שונאים' את הסצנה הזו. אני לא מבינה איך אפשר לשנוא אהבה. אבל זה בסדר, אתם יכולים להמשיך ללגלג. למען האמת, אני יותר מדי עסוקה מכדי לבדוק את הרשתות החברתיות".

בנוסף, לתמיכה ממעריצים שהסתייגו מהבדיחות של חשבונה של השחקנית, סידיבי נהנתה גם מתמיכת חבריה לקאסט. ג'וסי סמולט, שמגלם את ג'מאל בתוכנית, אמר כי הסצנה היתה "יפה" ושיבח את סידיבי על התנהלותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully