וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריו ואסף אמדורסקי מבצעים את "הגל השביעי" באולפן החזרות

11.11.2015 / 0:00

צמד הבנות ריו, הלא הן אור אדרי וזואי פולנסקי, מתכונן למופע ההשקה לאלבום הבכורה "מכונת הזמן של הלב", ומעניק ביצוע לייב מיוחד מחדר החזרות יחד עם אסף אמדורסקי, שיתארח בהופעה

צילום ועריכה: פז אדרי

אור אדרי וזואי פולנסקי נפגשו על במות במהלך השנים, בהן ליוו על הבמה אמנים כמו אסף אמדורסקי, ריף כהן ועוד. הניצוץ בין השתיים נדלק אחרי מספר חודשים של היכרות והן יצאו לדרך בתחילת 2013 עם פרויקט מוזיקלי רענן, חדשני ומלא בכיף. ההרכב הפך לאט אך בביטחון לפרויקט המרכזי של השתיים. את אלבום הבכורה הן כתבו, הלחינו, הפיקו, עיבדו וניגנו בעצמן באולפן הביתי, אחרי שבילו כמה חודשים באיסוף כלים ואפקטים כמו מכונת תופים משנות השמונים ושאר ירקות. התוצאה היא "מכונת הזמן של הלב", אלבום שירגיש שעשוי לחוש בטבעיות על מדף התקליטים בין הוויניל של ג'וי דיוויז'ן לחדש של קייטי פרי.

ביום שישי הקרוב בצהריים ב"כולי עלמא" יעלו בנות ריו עם הקלידן אלכס קרלינסקי והסקסופוניסט ניל קלמן להופעת השקה, שבמסגרתה יתארחו אמדורסקי וגם יהלי סובול.

"נזכה לארח מוזיקאים אהובים עלינו מאוד", אומרות הבנות לוואלה! תרבות, "שגם זכינו לעבוד איתם על חומרים שלהם בעבר ובהווה. אחד מהם הוא לא אחר מאשר אסף אמדורסקי שבהרכב שלו אור ניגנה בס מספר שנים, ומאוחר יותר הוא אפילו הספיק להיות המתופף בהופעות הראשונות שלנו במועדונים ברחבי תל אביב, ובאופן כללי היה איתנו לאורך הדרך בחוות דעת ועצות אמנותיות. ברטרוספקטיבה, אחרי שסיימנו את העבודה על האלבום הבנו גם שקשה להתעלם מההשראה ששאבנו מדרך העבודה וההפקה של אסף, ושבהחלט מדובר בחומרים שהם מאותה המשפחה".

ריו. זהר שטרית,
בין ג'וי דיוויז'ן לקייטי פרי. ריו/זהר שטרית

"בהתחלה זואי ואור הן עוד הסכימו שאתופף איתן", אומר אסף אמדורסקי, "ואכן קיימנו הופעות ספורות כטריו אך מאוחר יותר ככל שהתקדמו הן הלכו ותפסו עלי תחת. זה בסדר, אני לא כועס ולא נוטר להן. נהפוך הוא, בשישי הקרוב אגיע לכולי עלמא להופעת ההשקה של הדיסק החדש שלהן בו אני לא מנגן אפילו ערוץ בודד, ואעלה איתן לבמה לשיר ולנגן. או שאתנקש בהן, טרם החלטתי".

צפו למעלה באור, זואי ואסף בחדר החזרות, בביצוע ל"הגל השביעי" שמתוך אלבום הבכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully