וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיון להצעת נישואין מפתיעה בירושלים

19.11.2015 / 0:00

בניינים במרכז העיר ירושלים הפכו ל"דפי ספר", כשעליהם מתנוססים איורים המתארים סיפור אהבה בהמשכים. הצטרפנו לשלושה מכלל המאיירים שיצרו אותם. צפו

כתבת: טלי קיים צלם: מור שאולי עורך: רן צימט

פרויקט "עיר סיפור" הוא יוזמה מקורית של המחלקה לאמנות פלסטית בעיריית ירושלים, בשיתוף עדן - החברה לפיתוח מרכז העיר והאמן-המעצב איתם טובול.

כחלק מניסיון מתמשך להגביר את חשיפת הציבור לאמנות עכשווית במרחב הציבורי, פנה טובול לסופרת זוכת פרס ספיר ותושבת העיר גיל הראבן, שחיברה את הסיפור הקצר "ההצעה" במיוחד עבור הפרויקט. העלילה עוקבת אחרי הקשר בין אפי ועידו, שטיילו יחד בעולם, ואחר התחביב המשעשע והייחודי שלהם: הצעות נישואין פיקטיביות. עידו, תושב חדש בבירה, מתלווה לאפי לחפש מקום בו ישחזרו את הדאחקה פעם אחת אחרונה.

בהמשך שלף טובול מתוך האבנים הירושלמיות שבעה מאיירים צעירים שילוו את הסיפור של הר אבן: רועי מרגליות, ולי מינצי, שרי דיין, מנחם הלברשטט, אלעד ליפשיץ, נועה קלנר ואלעד מועלם. למאיירים לא ניתנו קווים מנחים וכל אחד ברא עולם דמיוני משלו.

התושבים והמבקרים במרכז העיר מוזמנים כעת לעבור מאיור לאיור באופן עצמאי באמצעות המפה, אותה ניתן גם להוריד מראש מהאתר, או לאסוף מהחנויות ובתי הקפה הסמוכים. באתר ניתן לעקוב אחר מועדים של סיורים מודרכים, חלקם מיועדים גם לילדים ומשפחות.

סיפור על קירות. דור קדמי,
בתמונה מימין לשמאל: נעה קלנר, מנחם הלברשטט/דור קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully