וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי החרטה האבהית של עידן רייכל?

2.12.2015 / 6:49

עידן רייכל מוציא לראשונה אלבום סולו, ונשאל על ידנו מה הסיכוי שמחאת יוצאי אתיופיה תסלים בשל הדרתם מהאלבום, למה נגנז אלבומו הזוגי עם אביב גפן והאם גל הטרור בצרפת עורר בו פחד מהופעות בחו"ל? צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

אלבומך החדש "היד החמה", אני אומר לעידן רייכל, הוא אלבום סולו שבו ויתרת על המלה "פרויקט", ועם זאת האזנה לאלבום מעלה תחושה כי אין בניחוחותיו שינוי קיצוני מ"הפרויקט של עידן רייכל". לכאורה ההבדל המובהק העיקרי הוא שרייכל שר הפעם לבד את כל שיריו, וגם כאן הוא לא הלך עם השינוי עד הסוף, כי את אחד השירים מבצעת הזמרת דנה צלח ולא הוא. "כשאני עובד על אלבום אני לא מתחיל מהכותרת שלו", אומר לנו רייכל. "אני מתחיל מהעשייה עצמה. כשנאספים בעצם 11-12 שירים לאלבום אז אני יכול לדעת מה הכותרת שלו. כמו שבאלבום של הפרויקט מן הראוי שזה ייקרא פרויקט. גם 'שאריות של החיים' ו'מדברים בשקט' נכתבו ממקום אישי, אבל זה היה בסדר ללהק זמר יותר ראוי או יותר טוב שישיר את זה. כשיש שיר שהוא ממש על זוגיות שלי או על הבת שלי הרגשתי מוזר שמישהו אחר ישיר את זה. זו היתה נסיעה מאוד מאוד סוליסטית. זאת הסיבה שהכותרת היא 'עידן רייכל'".

רייכל, השוהה כעת ביפן בסיבוב הופעות בן שלושה שבועות, קיים בשבוע שעבר מפגש עם עיתונאים בבית הוריו בכפר סבא, ובו הציג את שירי אלבומו החדש. כמו שיר הנושא, גם שירים נוספים הושפעו בין השאר מאבהותו של רייכל. לפני כחצי שנה נולדה לו ולבת זוגו דמאריס דיובל בת שנייה. "אני חושב שעשיתי טעות, שבשנה הראשונה, חצי מהשנה הייתי בנסיעות לחו"ל. חברי עומר פארוק טקבילק (מוזיקאי טורקי – ש.ב.), לאחר שנולד בנו הראשון, הוא הפסיק לצאת לסיבובי הופעות במשך 17 שנה", אומר רייכל בגילוי לב בריאיון לוואלה! תרבות, ומספר גם איזו תובנה משמעותית יש לו על אבהותו; מדוע נגנז האלבום המשותף שלו עם אביב גפן; האם לאור גל הטרור בצרפת ולאחר שבעבר הופיע באותו אולם תיאטרון, בטקלן, בו אירע הפיגוע בהופעת להקת הרוק "איגלס אוף דת' מטאל", כעת הוא חושש יותר להופיע בחו"ל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully