וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה כולם רקדו: אנריקה איגלסיאס הרטיט לבבות בישראל

17.12.2015 / 8:02

רגע לפני העשור החמישי לחייו, אנריקה איגלסיאס נכנס בקלות לתפקידו כמאהב הלטיני התורן והקהל שהגיע להופעתו בישראל חיבק אותו בחזרה ואפילו הוסיף כמה נשיקות

צילום: אבי כהן

מיטב המעילים התקבצו אתמול (רביעי) בהיכל הספורט ביד אליהו. גברים ונשים (אשר היוו את הרוב בקהל) התחככו אחד בשנייה עם בדים עבים אשר הפרידו בין הגוף לטמפרטורות הנמוכות, מעלות שאינן מזוהות עם מיאמי האקזוטית בארצות הברית, מקום משכנו של כוכב הערב, אנריקה איגלסיאס. הזמר, שזכה בתואר "מלך הפופ הלטיני", הגיע אתמול עם מטרות ברורות: לחמם את הגוף הקפוא, להמיס לבבות שכבר נשברו עקב השמאלץ הניגר מגרונו כבר כמעט שני עשורים ולהזכיר לכל מי שהספיק לשכוח כמה הקיץ החם הוא המרומם הראשי של המדינה. בעוד המושבים הפכו למתלים מכוסים בפריטי לבוש שלא היה בהם כבר צורך בתוך האולם, איגלסיאס השתחל אל הבמה עם לשון רומנטית וטלנובלית שפלירטטה עם הקהל בספרדית ואנגלית, מוכן ומזומן לספק את הנוכחים עם תשומת לב מתוקה מדבש, חום אנושי שנראה אותנטי וכמה זרזים קצביים שעזרו לשרוף טיפה מהקלוריות ספוגות השמן והבצק מחנוכה.

לאחר סשן דיג'יי מלא בלהיטי לטינו-דאנס שגרם לכמה מהנוכחים לענטז, שובר הלבבות בן ה-40 עלה לבמה לשיר את "I'm a Freak" עם מראה קז'ואלי למהדרין בחולצת טריקו, כובע מצחיה פשוט ומכנסי עור צמודים-צמודים. למרות הארציות האופנתית, האנרגיות איתן עלה איגלסיאס לבמה הידרו אותו בלבוש של כוכב-על. הוא רץ מצד לצד על הבמה של ההיכל, מתח את ידיו למעלה כדי שהקהל ירים גם הוא את ידיו ויניף אותן מצד לצד וכך אכן נעשה. הזמר רקד כמו אינטרוברט, כשאת פניו וידיו השליך פנימה, אך יצא אל העולם עם תשומת הלב שנתן לסובבים אותו. איגלסיאס שיחק עם הקהל המתלהב בטיזינג, התרחק מהאנשים בשורות הראשונות והתקרב בחזרה. "I Like How It Feels" ו-"Heartbeats" התקבלו בהתלהבות די מאולצת, אך כשהגיע "Bailamos", הלהיט מהעשור הקודם, התחילה הפיאסטה האמיתית.

אנריקה איגלסיאס בישראל 2015. דרור עינב
שורף את הקלוריות מחנוכה/דרור עינב
אנריקה איגלסיאס בישראל 2015. דרור עינב
אנרגטי וכובש. כמו שמאהב לטיני צריך להיות/דרור עינב
זרי פרחים צבעוניים הונפו וכמה בקשות לנשיקה נענו בחיוב. כל מי שהיה מספיק קרוב, קיבל מנת מגע, והשירים הפכו לבידור משני בערב

באלבומיו איגלסיאס שיתף פעולה עם אמנים רבים כמו ג'ניפר לופז, קיילי מינוג, פיטבול, וגם אמנים פחות ידועים מעולם המוזיקה הלטיני, להם חשוב היה לו לתת במה במתחם הבינלאומי שבו הוא פורח. אבל בישראל, למרות מסת השותפים הגדולה ברפרטואר והלהקה מלאת הנגנים שליוותה אותו, משתף הפעולה החשוב ביותר במהלך ההופעה היה אך ורק הקהל. משני עברי הקאט-ווק הורמו שלטים מלאים בוידויי אהבה, זרי פרחים צבעוניים הונפו וכמה בקשות לנשיקה נענו בחיוב. כל מי שהיה מספיק קרוב, קיבל מנת מגע, והשירים הפכו לבידור משני בערב.

את הלהקה של איגלסיאס שמעו יותר ממנו, התופים רעמו ומדי פעם גיטרות ספרדיות חיברו בין שיר לשיר עם רפרנסים חמודים ללהקות כמו דוראן דוראן. קולו של הזמר נקבר לעתים קרובות מתחת לרעש התופים וה"אומצי-אומצי", והמעריצים עזרו לו בשירים כמו "Tired of Being Sorry" כשמילאו את ההיכל במילות השיר.

השיר "Hero" גם היה שם, והתקבל באהבה ע"י מי שהצליח לראות את איגלסיאס שהגיח אל אחורי האולם. "Be with You" ו-"Escape" הלהיבו במידת מה את הקהל, הלהיט מהקיץ שעבר "Bailando", ששימר את מעמדו של איגלסיאס בראש המצעדים, העלה את המורל עוד ועוד, וביחס שווה עלתה גם מידת התמונות והסלפים שצולמו תוך כדי שהזמר ניסה להתקרב כמה שיותר לכל פינה אנושית שהיה יכול.

אנריקה איגלסיאס בישראל 2015. דרור עינב
הרים את הידיים ואת הקהל/דרור עינב
אנריקה איגלסיאס בישראל 2015. דרור עינב
הקהל החזיר אהבה/דרור עינב

הטלנובלה המוזיקלית הסתיימה אמנם מהר אך עם הרבה חיוכים. אין ספק שהבחורה שזכתה מאיגלסיאס לנשיקה אוהבת על הפה לא תשכח את הערב הזה. גם מריאנו, הבחור שנבחר לעלות לבמה בשביל להקפיץ עם הזמר כמה שוטים ואז לשיר איתו את "Stand By Me" של בן אי. קינג, בטח לא ייתן לאחוזי האלכוהול למחוק מתאי הזכרון את החוויה החד-פעמית. המעריצות הנרגשות ששרו בספרדית שוטפת את "El Perdon" זכו לחמם את מיתרי הקול הקרירים, ועוד לילה של כיף עבר על הרוב שתיקתק אהבה עם פלאשים ביד אחת ומתח יד שנייה כדי לגעת קצת באושר האיגלסיאסי.

המוזיקה היתה רק הפסקול ברקע בליל אמש, הקשר האנושי היה ההתחלה, האמצע והתמונות האינסופיות שצולמו באותו ערב בטח כבר ידאגו למחוק את הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully