וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנז אנ' רוזס מתאחדת

30.12.2015 / 7:36

בקיץ האחרון הכריז סלאש כי הסכסוך ארוך השנים בינו ובין אקסל רוז הסתיים, והשמועות על איחוד של גאנז אנ' רוזס ניצתו מיד. אלה לובו בחודשים האחרונים בעזרת שלל רמזים, וכעת מגיעה הבשורה: הלהקה תופיע בפסטיבל קואצ'לה הקרוב

גאנז אנד רוזס 1992. AP
גאנז אנ' רוזס כשכל חבריה היו חברים טובים, טקס פרסי המוזיקה של MTV 1992/AP

להקת גאנז אנ' רוזס תופיע בפסטיבל קואצ'לה בחודש אפריל 2016. לצדה של גאנז אנ' רוזס יופיעו בפסטיבל LCD סאונדסיסטם, אלי גולדינג, קלווין האריס, סיה, אייס קיוב ועשרות אמנים נוספים.

השמועות על איחוד של גאנז אנ' רוזס התחילו כבר בקיץ האחרון, כאשר סלאש חשף שהוא ואקסל רוז חברים שוב אחרי סכסוך ארוך שנים. זה קרה מעט אחרי ששני חברים מהסגל האחרון של הלהקה נטשו אותה, עניין שהכשיר את הדרך לאיחוד בין סלאש ורוז החברים-שוב.

בהמשך הגיעו טיזרים ורמזים לאיחוד של הלהקה. בנובמבר התבשרו מעריצי הלהקה שיוכלו לרכוש שוב מרצ'נדייז עם דמויות החברים המקוריים בלהקה, ובחודש שעבר אתר האינטרנט הרשמי שלה עודכן ונוקה מפרטים, מלבד הלוגו הישן והמוכר של גאנז אנ' רוזס שהזכויות עליו שייכות לסלאש, רוז ודאף מק'אגן. בנוסף, מספר בתי קולנוע בארה"ב כללו טיזרים עם דמויות של קהל בהופעה בשחור לבן, על רקע צלילי "Welcome to the Jungle".

(עדכון אחרון: 5 בינואר 2016, 12:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully