וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 79: בת כמה באמת כוכבת "הזאב מוול סטריט"?

7.1.2016 / 0:01

גולש שמאס בנוכחות האינטרנטית של ניקי מינאז' יצא למגר את קיומה המקוון. ובנוסף: זוכה האוסקר שנתפס באיקאה והכוכבת הזוהרת שמסתירה את גילה האמיתי. חדשות הטראש של השבוע

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "הזאב מוול סטריט")

seperator

מקום 5: עצומה לגירושה של ניקי מינאז' מהאינטרנט

אז יש מי שנמאס לו מניקי מינאז'. כל כך נמאס לו, עד שהוא משקיע המון מאמצים בלהעיף אותה מכל רשת חברתית, במקום לעשות אנפולו ולעזוב את כולנו בשקט. בעצומה שפתח גולש בריטי בשם ראהין קומאר, הוא פונה לטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק "וכו''" בבקשה להסיר לצמיתות את חשבונותיה של הזמרת. "הפוסטים הבעייתיים והמעצבנים של ניקי כבר עברו כל גבול", הוא מסביר. "היא סותמת לי את הפיד כי אנשים, כך נראה, משועשעים מהטיפשות שלה". בטוויסט פאתטי מגלה קומאר שהוא בכלל שרוף על ניקי, והוא סבור כי אם תבלה פחות זמן באינטרנט ויותר בעבודה על המוזיקה, כך היא תצליח יותר. כן, הוא בעצם עושה את זה בשבילה, בדיוק כמו כל המנוולים שאומרים לך להוריד עשרה קילו כי הם "דואגים לך". מישהו יכול להסיר את קומאר מהאינטרנט?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מקום 4: כומר הושעה מעבודתו בגלל האברבורד

הכומר אלברט סאן חוזה בסך הכל רצה להרים לבאי הכנסייה שלו בערב חג המולד האחרון, אז את מיסת חצות המסורתית הוא העביר בעודו רכוב על האברבורד. בעוד הוא מתגלגל ברחבי הכנסייה, שר שירים וחוגג עם שאר המאמינים, היו כאלו שלא ראו בעין יפה את המעשה, וכינו אותו ניסיון זול למשוך תשומת לב. הכנסייה הסכימה איתם והחליטה להשעות את סאן חוזה מתפקידו, ולתת לו זמן "להרהר במעשיו". אבל החטא האמיתי כאן הוא שלנו. כי די, זה לא האברבורד. הוא לא מרחף, יש לו גלגלים, ומרטי מק'פליי בחיים לא היה מסתפק בו. עלינו אתה לא עובד, אז על אלוהים? ג'יז.

מקום 3: גם זוכי אוסקר קונים באיקאה

האחים סופי ואוליבר הודג'קיס נסחבו עם אמם ג'ודי לביקור שגרתי ומפוהק באיקאה, שתפס במהרה תפנית מפתיעה: הם ראו שם מפורסם. בין פתרונות האחסון לאביזרי הנוי הבחינו שני הילדים בשחקן זוכה האוסקר אדי רדמיין ובאשתו האנה באגשאו, המצפים בימים אלו לילד, מסתובבים בחנות כאילו הם ממש בני אדם רגילים, כמוהם. האם ג'ודי אפילו צוטטה בתקשורת הבריטית באומרה "לא יכולנו להאמין. הוא הסתובב עם עגלת קניות". זה יכול היה להיות עוד סיפור מרגש על עד כמה דומים לנו הסלבס, אבל לדוגמן הבית של ברברי יש קצת יותר קלאס מלקנות מערכת ישיבה מסוג "לוגנוויק", ורוב הסיכויים שהוא פשוט קפץ לשם לקנות מפצלים לחשמל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין מבררים אם אכל גם נקניקיה. אדי רדמיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 2: הפטמה שהשתרבבה אל הסלפי

למי מאיתנו לא קרתה תאונת אינסטגרם. לרוב זה מסתכם בלייק שהתפלק על תמונה שפרסמה החברה הנוכחית של האקס לפני 153 שבועות, אבל יש כאלו שהתאונות שלהם כל כך מפורטות, עד שקשה להאמין שהן בכלל תאונה. זה מה שקרה למרסדס MJ ג'אביד, כוכבת הריאלטי "Shahs of Sunset" העוקבת אחר חייהם של צעירים ממוצא איראני בלוס אנג'לס. ג'אביד פרסמה תמונה חושפנית, אליה השתרבבה גם פטמה, אך הסירה אותה כעבור כמה שעות. ג'אביד סיפרה ל- TMZ שתכננה לכסות את הפטמה, והתפנתה לעשות זאת כשישבה על מטוס לפני ההמראה. לפני שסיימה את מלאכת עריכת התמונה, נאלצה ג'אביד לכבות את מכשיר הטלפון למשך הטיסה, אך הפלא ופלא, התמונה הצליחה לעלות לאינסטגרם וג'ביד גילתה את המחדל רק כשנחתה. מאיליין בניס מסרה בתגובה: תגידי תודה שאף אחד לא יטרח אפילו לקרוא לך "ניפ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הכל כוח עליון. מרסדס ג'אביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: האם מרגו רובי מסתירה את גילה האמיתי?

בעולם בו הפטריארכיה מצפה ממך להיות בעלת רזומה עשיר ובו בזמן טרם להגיע לבגרות מינית, קשה לשפוט נשים שמשקרות לגבי הגיל שלהן. אבל די מטופש לשקר כך במציאות שיש בה אינטרנט ואין בה סודות. באוסטרליה כנראה עדיין לא הפנימו את מהפכת המידע, ואחרי שבשנה שעברה נחשפה תמונת המחזור של רבל ווילסון, שגילתה שהשחקנית מבוגרת בשש שנים מכפי שטענה, נחשפים פרטים חדשים על גילה האמיתי של הכוכבת העולה מרגו רובי. בכל הערוצים הרשמיים מצוין כי רובי, שהתפרסמה ב"הזאב מוול סטריט" ותככב השנה ב"יחידת המתאבדים", נולדה בשנת 1990 והיא בת 25. מעריץ חד עין העלה בחכתו כתבה של ה"סידני מורנינג הרלד" מ-2008, אז היתה רובי שחקנית אלמונית באופרת הסבון "שכנים שכנים". לפי הפרסום הזה, היתה רובי כבר אז בת 23, מה שהופך אותה כיום לבת 30. מי צודק? נאלץ להמתין לכמה חברים מניאקים מבית הספר, שידליפו את תמונת המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully