וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב לח"כ מיקי זוהר: "האלוהים שלי הוא לא האלוהים שלך"

10.1.2016 / 15:23

לאחר שח"כ מיקי זוהר אמר בתוכנית "גב האומה" כי לדעתו נינט טייב תומכת בחוק השבת שיזם, התייחסה הזמרת לנושא בעמוד הפייסבוק שלה. "אבקש ממך לא לדבר בשמי באף פאנל", כתבה

יח"צ - חד פעמי

המאבק על חוק השבת עולה מדרגה: ח"כ מיקי זוהר, יוזם החוק, התארח אתמול (מוצ"ש) בתוכנית "גב האומה" בערוץ 10 ובמסגרת הפאנל רמז שהזמרת נינט טייב תומכת בחוק ואמר "יש לי תחושה שנינט, בהצעת החוק שלי, שלמה לחלוטין". דבריו של זוהר הגיעו בהמשך לדיון על זהותה היהודית של העיר תל אביב.

היום (ראשון) התייחסה טייב לנושא בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: "אז לכל מי שראה אתמול גב האומה כשחבר הכנסת מיקי זוהר דיבר בשמי והחליט שאני תומכת בהצעת החוק שלו- אם יש משהו שמרתיח אותי זה שקרים ובפרט אנשים שלוקחים בעלות וחושבים שהם מכירים אותי ומדברים בשמי.
מיקי זוהר יקר, העובדה שאתה מקרית גת לא הופכת אותי לתומכת נלהבת שלך ולשם הפרוטוקול-אני לא. האלוהים שלי הוא לא האלוהים שלך ואבקש ממך לא לדבר בשמי באף פאנל.
תודה, הילדה מקרית גת".

ח"כ זוהר הגיב לסטטוס של טייב: "היי נינט, זה אני מיקי, הילד שנולד בקרית גת שמעולם לא עזב אותה. אני רואה שלקחת ממש קשה את זה שחשבתי לתומי שאת בעד יום מנוחה לכולם. אני מבין שזה לא הכי IN בברנז'ה להיות אדם מאמין אבל זה בסדר, זכותך לנהוג אחרת מאחר וזו מדינה דמוקרטית, אפילו יהודית ודמוקרטית. אגב, חשוב לחדד, לכולנו יש את אותו אלוקים, זה שנתן לנו את הארץ הזו, כל אחד מאמין בו בדרך שלו - ואני מאלו שגאים באמונה שלהם". טייב, מצדה, הגיבה לתגובתו של ח"כ זוהר: "חצוף. מי אתה שתחליט מה היא אמונה ומי מאמין יותר או פחות? אני מאמינה באלוהים בלב שלם ונקי ואני ישנה טוב בלילה, אני נגד כפייה דתית ואני לא חושבת שיש לי זכות להחליט מי ישמור שבת ומי לא. מי שרוצה שינוח בשבת ומי שלא, לא. זכות הבחירה היא שלנו והכפייה רק מרחיקה במקום קירוב הלבבות שעליו אתה מדבר. ואני לא מתכוונת להמשיך להתדיין איתך, תודה".

על פי הצעת החוק של זוהר, בית עסק שיחליט לפתוח את שעריו בשבת, יקבל קנס הגדול פי שלושה מהפדיון היומי שלו באותו יום. בית העסק אף יהיה חשוף לתביעה אזרחית של בעלי עסקים מתחרים, שייראו את עצמם נפגעים כלכלית מפעילותו בשבת. הצעת החוק כוללת בתוכה חנויות בגדים, רהיטים, סופרמרקטים וכן הלאה. ההגבלה לא חלה על מסעדות, בתי קפה ובתי קולנוע. החוק היה אמור לעלות להצבעה בכנסת בשבוע שעבר אולם נדחה לאחר שנתקל בהתנגדות מצד כמה מעמיתיו לסיעה של זוהר ומח"כים של מפלגת כולנו.

הסטטוס של טייב:

(עדכון אחרון: 15:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully