וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: העז של צ'נינג טייטום מתה

27.1.2016 / 11:13

אבל בהוליווד. בנוסף השחקן הבריטי הלבן ג'וזף פיינס יגלם את מייקל ג'קסון, אובמה עושה ג'סטין ביבר, הדיג'יים והיוצרים האלקטרוניים דימיטרי וגאס ולייק מייק חוזרים לישראל. לייב בלוגינג תרבותי יומי

15:05 - האזינו לשיר החדש של ריהאנה ודרייק, "Work"

אחרי עיכובים רבים נדמה שהעבודה על "Anti", האלבום השמיני והמיוחל של ריהאנה, הראשון מאז 2012, הושלמה והוא צפוי לצאת בקרוב. ביום שני השבוע צייצה רירי תמונה שלה עם כתר מוזהב ואוזניות תואמות, והכיתוב "מאזינה ל-ANTI!". כעת מגיע גם "Work", סינגל חדש מתוכו המהווה שיתוף פעולה בינה ובין דרייק. קדמו לו הסינגלים "FourFiveSeconds", "Bitch Better Have My Money" ו-"American Oxygen".

האזינו כאן ל-"Work".

ריהאנה, עטיפת הסינגל Work. צילום מסך
עטיפת הסינגל/צילום מסך

12:40 - אובמה שר את "Sorry" של ג'סטין ביבר

פעם בכמה זמן מגיע להיט גדול נוסף שזוכה לעיבוד של ברק אובמה, כלומר כזה שנגזר מנאומים שונים שלו והודבק מחדש. הנה הביצוע המרטיט שלו ל-"Sorry" של ג'סטין ביבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

12:15 - השחקן הבריטי (הלבן) ג'וזף פיינס יגלם את מייקל ג'קסון

במקביל למחלוקת בנוגע למידור השחקנים השחורים מפרסי האוסקר, כעת אפילו תפקיד של אדם שחור מוענק לשחקן לבן. אמנם כן, מדובר בתקופה הלבנה של מייקל ג'קסון, אבל יש יאמרו שעדיף היה להשתדל יותר או להשתמש באיפור.

ג'וזף פיינס ("שייקספיר מאוהב") יגלם את הזמר המנוח במסגרת סרט של ערוץ סקיי ארטס הבריטי העוסק במנוסתם של הזמר והשחקנים אליזבת טיילור ומרלון ברנדו מהעיר ניו יורק ביום אסון התאומים, 11 בספטמבר 2001, ברכב שכור עמוס ג'אנק פוד. את טיילור תגלם סטוקרד צ'אנינג ("הבית הלבן", "האישה הטובה"), ואת ברנדו יגלם בריאן קוקס ("גרינג", סרטי ג'ייסון בורן). מי ידע שוויליאם שייקספיר ומייקל ג'קסון נראו אותו דבר.

ג'וזף פיינס. AP
מייקל ג'קסון/AP

11:40 - העז של צ'נינג טייטום מתה

חושבים שאתם קשורים לחיות המחמד שלכם? הת'ר, עז המחמד של צ'נינג טייטום ומשפחתו, הלכה לעולמה לאחר שבני המשפחה נאלצו להרדימה. הכוכב ההוליוודי העלה לאינסטגרם תמונה של בתו בת השנתיים אמילי כשהיא ניצבת לצד הת'ר הקשישה וצירף את הכיתוב: "היתה לך תקופה מוצלחת מותק".

בנוסף להת'ר, משפחת טייטום גם מגדלת סוס בשם סמוק.

עצב גדול.

11:00 - דימיטרי וגאס ולייק מייק חוזרים לישראל

האחים וגאס (34) ומייק (30) נחשבים לשניים מהיוצרים המובילים בעולם המוזיקה האלקטרונית, עם המקום הראשון בדירוג העולמי של המגזין הבולט "DJ MAG". הפרפורמרים יחגגו את הקיץ הקרוב בישראל בסוף שבוע באילת בתאריכים -8 באפריל 2016. מפיקים את האירוע: איתן סלימי וראובן לובלין. כרטיסים ניתן לרכוש בקישור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully