וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מבינה שהיום אני הולכת הביתה": בלוג "הישרדות", פרק 28

אביעד "צפניה" קדרון

2.2.2016 / 22:53

ג'ני נופלת קורבן לאסטרטגיות המתקדמות ולעובדה שרוסלנה וטיטי נראות טוב יותר בביקיני ומודחת בזמן שטילטיל לא מצליח להבין שב"הישרדות" מדיחים מתמודדים. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

די מבאס העסק הזה. תרשו לי להמר שתתקשו למצוא חובב "הישרדות" שלא התבאס קשות מהדחתה של ג'ני. הסיבה פשוטה: חוץ ממושיק גלאמין ועומר אנליסט, ג'ני היתה נקודת אור בפורמט שנשחט באופן קבוע ע"י ההפקה המקומית. נסו להיזכר במתמודדי עבר שלא הוצגו כעדר כבשים שמתומרן ע"י צמידי וטו וזומבים. כאלה שחשבו עם הראש והבינו היכן הם נמצאים. כאלה שלא היו סלבס ולא נהנו מתנאים נוחים ומיחס מועדף. כאלה שקל להזדהות איתם ולרצות שינצחו. אביגיל פרל ועידן קפון הם השמות שיעלו לכם בראש. גם הם הפסידו. וחשוב להדגיש שכמו ג'ני, הם הפסידו להפקה. פשוט כי ההפקה חזקה יותר. הרי אף אחד לא באמת חושב שרוסלנה היא אסטרטגית דגולה, כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפו: חשבה שהגיעה ל"הישרדות" וגילתה שלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אחרי שבפרק הקודם לירון זכרה מה שם משפחתה וניצחה את טילטיל בדו-קרב הגורלי, כוכבי מגלה לטיטי על המהלך להדיח את טילטיל והיא אומרת לו שזה לא עוזר לה ושהיא רוצה להדיח את ג'ני. סביר להניח שזה בגלל שהיא סגרה פיינל 4 עם רוסלנה. מעניין אם כוכבי יודע את זה. ג'ני שואלת את טיטי למה היא אמרה לרוסלנה שהיא מתנהגת כמו מושיק כי מבחינתה מושיק הוא בוגד ואז זה אומר שטיטי קראה לה בוגדת. הן מתחילות להתקוטט וטיטי אומרת לה שכדאי שתעצור כי אחרת היא תחשוף את המזימה הגדולה שלה. אה, רגע, היא בכלל אומרת שג'ני לא רוצה את דנה בפיינל 5 ודנה, כמובן, נעלבת. "זו בגידה מאוד גדולה בשבילי", היא מספרת לתחקירנית. היה כמובן הגיוני יותר לקחת את ג'ני לשיחה ולשאול אותה מה הקטע אבל דנה היא טיפוס שמגיב מהמותן.

אחר כך טיטי הולכת לטילטיל ואומרת לו שג'ני מנסה להדיח אותו. "לא יכול להיות, אני לא מאמין", הוא מגיב והולך לים. "למה אני?", הוא שואל. דנה ניגשת אליו ומספרת לו שג'ני אכן תכננה להדיח אותו. למה היא עושה את זה? כי המהלך נחשף. זו אחת הסיבות המטומטמות אבל ניחא. טילטיל מתקשה להאמין לדנה שמבטיחה לו שהיא נאמנה רק לו ולרוסלנה. הוא מספר את זה לרוסלנה ועדיין לא מאמין שאחרי כל הפעמים שהוא פרגן לה, ג'ני מעזה לבגוד בו. אחר כך הוא מציע לרוסלנה ברית מרובעת עם טיטי וכוכבי. היא מסכימה. נו, כי הברית הזאת כבר קיימת שבוע בערך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישו קטן עליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכל האי יוצא נגדה, ג'ני מנסה למזער נזקים והולכת לבכות לחברי הברית שלה. היא מטילה את כל האשמה על לירון ורוסלנה לא מבינה למה ג'ני בוכה. "פאק, אנחנו במשחק. איך את מגיעה למצב כזה?", היא שואלת בזמן שמישהי מההפקה עושה לה גבות. ג'ני אומרת להם שהדבר האחרון שאפשר להגיד עליה שהיא בוגדת. טילטיל עדיין לא משתכנע. גם רוסלנה מפקפקת. בלילה, כולם אוכלים אורז וטילטיל לא בטוח במעמדו בשבט. טיטי ורוסלנה מיישרות קו. "איזה כיף שאנחנו שומרות אחת על השנייה", אומרת טיטי למישהי שנראית כמו רוסלנה אבל גם יכולה להיות עורכת מטעם ההפקה. כן, הכי כיף. וגם קצת עושה להקיא בפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבות של המדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר יום 39, ג'ני וטילטיל הולכים לשיחה בצד. טילטיל לא מצליח להסתכל לה בעיניים וג'ני מתחילה לחשוד שאוטוטו היא שולקת קוקוסים עם רון שובל בווילת המושבעים. היא מציעה להישבע וטילטיל מסרב במהירות ופולט "אני מאמין לך" כשהוא מתחפר באדמה. דואר האי מזמין אותם לאתגר הווטו והמתמודדים יוצאים לפגוש את רובוארץ שלובש, תאמינו או לא, חולצה כחולה. "אני מסתכל עליכם הבוקר ואני רואה אנשים מתוחים", הוא קובע. הם מנהלים מועצת שבט קצרה ויוצאים לדרך. האתגר? דחיקת קוביה למשקוף כשהם נשענים רק על כפות הרגליים. רגליים עם נעלי ורדינון כמובן פלוס זום על הלוגו. כמו תמיד, שני האחרונים באתגר הם ג'ני וכוכבי. "חיים שלי, אתה נראה כמו פסל", מחמיאה טיטי לכוכבי. אחרי שעה ו-45 דקות של זיוני שכל מבית טיטי שיגרמו לרון אלוף למות מבושה, ג'ני נופלת וכוכבי לוקח את צמיד הווטו.

אחרי האתגר, כוכבי אומר לרוסלנה שגם דנה אשמה במהלך נגד טילטיל והוא בכלל לא מבין איך דנה הגיעה עד לשלב הזה במשחק. "אני לא יכול להישאר אדיש לדבר הזה", הוא אומר ולוקח את ג'ני לשיחה. הוא מספר לה שדנה מכרה אותה. ג'ני בהלם ומחליטה לצאת למתקפת נגד. היא מספרת את כל מה שקרה ללירון ולירון מנסה לשכנע את כוכבי להדיח את דנה. הוא ניגש לטיטי ואנחנו רואים אותם יושבים ומדברים. על מה הם מדברים? לכו תדעו, בטח על מתכונים לאינג'רה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורא קשה להתרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט נפתחת בדיון על פצעים חדשים ודנה מודה שהברית המרובעת של הוראקן התפרקה. רובוארץ בהלם. איך זה קרה, מה קרה, מה השתנה בחמש השעות שעברו מאז הפעם האחרונה שאמרו לו שהברית המרובעת של הוראקן התפרקה. רון אלוף אפילו עוד יותר בהלם. דנה אומרת שג'ני בגדה בה כי היא לא חשבה עליה בפיינל 5. ג'ני מיד מתחילה להגן על עצמה ואומרת שדנה השתמשה ברגשות שלה וקראה לה "אהובתי" ו"יקירתי". הן רבות וטיטי גם מחממת את האווירה וטוענת שדנה היתה צריכה ללכת מיד לרוסלנה ולספר לה שג'ני רוצה לבגוד בטילטיל. גם לירון הזומבי מתערבת ואומרת שמה דנה עשתה לג'ני זה בדיוק מה שהיא עשתה לה בעבר. אין תרבות דיור במדינה הזאת. כולם מתפרצים לכולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלם. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הריבים נמשכים ורוסלנה אומרת שג'ני בעצם מדמיינת את עוצמת הקשר בינה ובין טילטיל. הם בכלל לא חברים קרובים ומי מכיר אותו. ואז כוכבי קורא לדנה "זומבי מהלך" ואומר שהיא רק מנצלת אנשים ולא עושה כלום במשחק. אפשר לראות מהיכן הוא מגיע. "לפעמים לא כיף לשמוע אותי", הוא מצהיר. אתם יודעים את המשך המשפט, כי הוא הולך עם האמת שלוווווו. דנה מסכמת וקובעת שהיא וג'ני בכלל לא היו בברית זוגית ושהיא מסתפקת במקום השלישי בברית של רוסלנה וטילטיל. אחר כך, בגלל שעברו כמה דקות שבהן טילטיל לא בכה על משהו, רובוארץ שואל אותו כיצד הוא מרגיש מאז ששמע שיכול להיות שבמשחק בו מודחים אנשים הוא יכול להיות מודח. "אבל למה אני?!?!?!?!!?", הוא זועק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנוע הקיטורים האנושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבי מעניק את צמיד הווטו לדנה והמתמודדים הולכים להצביע. "לבגידה כזו לא ציפיתי ממך", אומרת ג'ני ומצביעה לדנה. זה כמובן לא עוזר לה והיא מודחת מהמשחק כדי להתמודד מול לירון באתגר פסל אל הניצחון. הפעם האתגר הוא מילוי מבחנה במי קוקוס. המבחנה של לירון כמובן כבר מלאה. איכשהו, האתגר עצמו לא כולל קוקוסים אלא רק בחירת מפתחות מוזרה. לירון, כמובן, מוצאת את המפתח הנכון לפני ג'ני. "המזל ממשיך לנשוף לכיוונך לירון", מפרגן רובוארץ. דנה רוצה להתנצל בפני ג'ני אבל ג'ני לא ממש רוצה לשמוע אותה ואומרת לה, פחות או יותר, שתיחנק ושלעולם לא תתקרב לסי אנד סאן.

בפרק הבא: דנה עדיין במשחק. מי היה מאמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully