וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכב "הג'ינקס" יעמוד למשפט באשמת רצח

4.2.2016 / 9:47

המיליונר האקסצנטרי שעמד במוקד סדרת הפשע "הג'ינקס", הסכים לעסקת טיעון ויעמוד למשפט בקליפורניה באוגוסט הקרוב. דרסט נחשד ברצח חברתו סוזן באומן בשנת 2000. רצח שבו הודה בסיום הסדרה. בנוסף: היי פייב מתאחדים, המדבב של באגס באני ודאפי דאק הלך לעולמו

yes

(בסרטן למעלה: הפרק הראשון של "הג'ינקס")

seperator

11:32 - להקת היי פייב מתאחדת להופעה חד פעמית

להקת הבנים הישראלית הראשונה מתאחדת לאחר 20 שנה ויוצאת בהופעה חד פעמית בהיכל יד אליהו. להקת היי פייב, שידעה הצלחה גדולה ומסחררת במהלך שנות ה-90, מתאחדת לאחר עשרים שנה להופעת איחוד חגיגית ב-9 באפריל שתכלול את מיטב הלהיטים הגדולים של הלהקה.

את ההופעה יפיקו איתי גלו וטל שרף מחברת TANDI הפקות, כרטיסים ניתן לרכוש כאן במחירים הנעים בין 149 ל-499 ש"ח.

10:54 - מת ג'ו אלאסקי, הקול מאחורי באגס באני ודאפי דאק

ג'ו אלאסקי, מי שדיבב את קולן של כמה מהדמויות המצוירות האהובות והמוצלחות בתרבות המודרנית, הלך לעולמו בגיל 63. מלבד באגס באני, דיבב אלאקסי גם את קולם של דאפי דאק, טוויטי, אלמר פאד וסילבסטר.

את הקריירה מאחורי המיקרופון החל אלאסקי בשלהי שנות ה-80, עת החליף את המדבב האגדי המנוח מל בלאנק, שמת ב-1989. בשנת 2004 זכה אלאסקי בפרס האמי על דיבובו של באגס באני בסרט "Duck Dodgers".

ג'ו אלאסקי. GettyImages
ג'ו אלאסקי/GettyImages

10:26 - הצצה ראשונה לאיחוד של "חברים"

משדר המחווה החגיגי לבמאי הוותיק ג'יימס בורוז, יועבר במלואו ב-21 בפברואר ברשת NBC. במסגרת התוכנית התאחדו כמה וכמה מחברי התוכניות שאותן ניהל בורוז בקריירה הארוכה שלו ("פרייז'ר", "חופשי על הבר", "המפץ הגדול"), כאשר במוקד עומד האיחוד ההיסטורי של כוכבי "חברים". בטיזר הקצר ששוחרר לקראת המשדר תוכלו לראות אותם לראשונה סוף סוף בהרכב כמעט מלא (מינוס מת'יו פרי).

09:59 - רוברט דרסט הסכים לעסקת טיעון ויעמוד למשפט

"הג'ינקס", סדרת הפשע האמיתי של HBO, הסעירה מיליוני צופים בשנה שעברה עם סיפורו של רוברט דרסט. המיליונר האקסצנטרי, בן לאימפריה נדל"נית החולשת על כמה מהמבנים היקרים ביותר במנהטן, נחשד בשני מקרי רצח, ביניהם היעלמותה המסתורית של אשתו קאתי. עורכי דינו של דרסט הצליחו לזכות אותו מחמת הספק, וזאת על אף שהודה ושחזר את רצח וביתורו של שכנו בעבר בטענה להגנה עצמית. הסדרה הציגה את הראיות הקושרות את דרסט למעשי הרצח, וסדרה של ריאיונות שקיים עימו הבמאי אנדרו ג'ארקי.

סיום הסדרה הפך לאירוע תקשורתי עצום, לאחר שדרסט שלא היה מודע כי הוא נושא עמו מיקרופון, נכנס לשירותים ומלמל הודאה לפיה ביצע את כל הפשעים בהם נחשד. דרסט נעצר במרץ האחרון במלון מריוט בלואיזיאנה, שם נרשם תחת שם בדוי. בחיפוש שנעשה עליו נמצא אקדח (המנוגד לתנאי שחרורו), מסכה, דרכון, מפות של פלורידה וקובה ומעטפה ובתוכה 40 אלף דולר בשטרות של מאה דולר. מחשש שיימלט מהארץ נעצר דרסט באשמת אחזקת נשק לא חוקי, ואתמול הובא בפני שופטת פדרלית בניו אורלינס.

במהלך הדיון הודה דרסט באשמה והסכים לעסקת טיעון במסגרתה יוסגר לקליפורניה (שם עומד ותלוי נגדו אישום בגין רצח חברתו סוזן ברמן בשנת 2000), בניסיון להתחמק מהעונש המקסימלי בגין אחזקת נשק לא חוקי - 10 שנות מאסר וקנס של 250 אלף דולר.

משפטו של דרסט ייפתח ב-18 באוגוסט. עורך דינו דיק דגרין, שייצג אותו במשפטים בהם זוכה בעבר מאשמת רצח, בטוח שגם הפעם לא תצליח התביעה להוכיח את אשמתו. "אנחנו רוצים ללכת למשפט ולהוכיח שמר דרסט לא רצח את סוזן ברמן, והוא גם לא יודע מי כן עשה זאת. כשסיימנו עם המשפט חשבתי שהוא עומד לחיות חיים שקטים. הוא לא אהב להיות רוברט דרסט. הוא רצה להיות אנונימי ככל האפשר. וזאת הפעם האחרונה שבה הציבור שמע עליו - עד סדרת הטלוויזיה הזאת".

עוד באותו נושא

ביש גדא: האם "הג'ינקס" טובה גם כשיודעים את העובדות מראש?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הפעם יתחמק ממאסר? רוברט דרסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully