וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מייסד להקת Earth, Wind & Fire הלך לעולמו בגיל 74

5.2.2016 / 10:09

מוריס וייט, שהקים ב-1969 את להקת האר אנד בי והסול, נכנע למחלת הפרקינסון ממנה סבל מאז 1990. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת סוף השבוע

יום שבת, 23:09 - ביונסה משחררת שיר וקליפ חדש בהפתעה

שוב היא עושה את זה. אחרי שהתחילה את טרנד האלבומים בהפתעה, ורגע לפני שהיא עולה לבמה המרכזית במופע המחצית של הסופרבול, משחררת ביונסה סינגל חדש. השיר, "Formation", מגיע אחרי שנה בה שמרה ביונסה על שקט תעשייתי.

בשלב זה לא ברור עדיין אם הביצוע החי הראשון של "Formation" אכן יתרחש במסגרת מופע הסופרבול, אבל בינתיים הקליפ החדש אמור להספיק כדי לעורר אקסטזה בקרב המעריצים.

15:50 - "כתום זה השחור החדש" חודשה לשלוש עונות נוספות

דרמת בית הכלא לנשים של רשת נטפליקס תמשיך אותנו לפחות עד העונה השביעית. העונה הרביעית של הסדרה צפויה לעלות במלואה למנויי החברה ביוני הקרוב, אולם מנהליה החליטו שלא להמתין ולבשר על ההארכה כבר כעת.

"ג'נג'י כהן (יוצרת הסדרה) והצוות שלה יצרו סדרה פנומנלית, מצחיקה ודרמטית כאחד. זאת סדרה רגישה ומסעירה וצופים ברחבי העולם למדו לאהוב את הנשים והגברים שממלאים אותה. אנחנו מצפים בקוצר רוח לראות לאן שלוש עונות נוספות ייקחו אותם", מסרה סינדי הולנד, סגנית נשיא החברה לענייני תוכן, בהודעה לתקשורת.

כתום זה השחור החדש עונה שניה.
"כתום זה השחור החדש"

10:23 - מת מוריס וייט, מייסד Earth, Wind & Fire

מוריס וייט, מי שייסד בשלהי שנות ה-60 את אחת מלהקות הסול והפאנק המצליחות ביותר בתולדות המוזיקה, הלך לעולמו בגיל 74 בביתו שבלוס אנג'לס. וייט אובחן כלוקה במחלת הפרקינסון כבר בשנת 1990 והתמודד מאז עם המחלה. בחודשים האחרונים חלה הרעה הדרגתית במצבו.

Earth, Wind & Fire החלה את דרכה בשיקגו בשנת 1969, כשחבריה הם שני אחיו, ורדין ופרד. לאורך השנים השתנה הרכב הלהקה מספר פעמים, אך ההצלחות נותרו יציבות. הלהקה מכרה 90 מיליון עותקים מאלבומיה וצפויה לקבל פרס גראמי על מפעל חיים בטקס שייערך בשבוע הבא. וייט זכה ב-7 פרסי גראמי ו-21 מועמדויות.

בין להיטי הלהקה הגדולים: "Shining Star", "Boogie Wonderland", "After The love Has Gone" ועוד רבים.

מוריס ווייט. GettyImages
מוריס וייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully