וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכב "הישרדות" מואשם באחזקת פורנוגרפיית קטינים

7.2.2016 / 12:24

אחד הגיבורים הגדולים של הגרסה האמריקאית של "הישרדות" נעצר והואשם באחזקת פורנוגרפיית קטינים. בנוסף: סדרה תיעודית על פרשת תאיר ראדה תשודר בערוץ 8. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מאירועי הפרק הקודם של "הישרדות")

seperator

16:44 - מאט לה בלנק מתוודה: "התקופה שאחרי 'חברים' היתה קשה עבורי"

הכוכבים של "חברים" הספיקו לככב בשורה של פרויקטים, מצליחים יותר או פחות, מאז ירידתו של הסיטקום המצליח לפני 12 שנים. ועדיין, נראה שהנוכחות של הסדרה בחייהם ממשיכה להיות חזקה והעניין סביבה ממשיך לייצר סיפורים חדשים.

מאט לה בלנק, שנבחר לשמש כמנחה החדש של "טופ גיר", סיפר בריאיון ל-Mirror הבריטי על התקופה שעבר עם ירידתה של התוכנית מהמסכים. "הייתי שרוף. רציתי שלא יהיה לי לוח זמנים, רציתי לא להיות באף מקום וגם הייתי במצב שבו הייתי יכול לעשות את זה".

הכוכב בן ה-48 המשיך ותיאר את תהליך ההתנתקות שביקש מעסקי השעשועים. "זאת היתה תקופה מאוד אפלה עבורי. הבת שלי אובחנה עם בעיה בראש, אבל היא התגברה על זה. כמו שאומרים: מה שלא הורג אותך מחשל אותך. אבל באותה תקופה הסוכן שלי היה מדוכא. רוב השחקנים מתקשרים לסוכן שלהם ושואלים 'היי, מה קורה?', אני הייתי מתקשר לשלי ומבקש 'תאבד את המספר שלי לכמה שנים'".

לה בלנק הוא לא החבר היחיד מצוות השחקנים שהלחץ והתהילה השפיעו עליו. מתיו פרי התמכר במהלך צילומי הסדרה לסמים וסבל מדיכאון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאט לה בלנק. GettyImages
הזמן הצליח לעורר מחדש את המוטיבציה. מאט לה בלנק/GettyImages

13:30 - "תרגיע", גרסת ברני סנדרס

לארי דיוויד הגיח כבר מספר פעמים בחודשים האחרונים ל"סאטרדיי נייט לייב" כדי לגלם את ברני סאנדרס, המועמד הדמוקרטי בפריימריז בארה"ב. אתמול (שבת) דיוויד הנחה את התוכנית במלואה, וכחלק מזה הקדיש מערכון שלם שבו המחיש כיצד היתה נראית הסדרה שלו "תרגיע", לו ברני סנדרס עמד במרכזה. התוצאה לא פחות מהיסטרית.

12:00 - סדרה תיעודית על תאיר ראדה ז"ל תשודר בערוץ 8

סדרות הפשע האמיתי בארה"ב משנות שם את השיח הציבורי בנוגע לפרשיות המסוקרות בהן, דוגמת רוברט דרסט ב"הג'ינקס" של HBO, וסטיבן אייברי ב-"Making a Murderer" של נטפליקס. כעת ערוץ 8 מכריז על אחת משלו, שעוסקת בנושא שגם ככה מעסיק מאוד את הציבור בישראל: פרשת הרצח של תאיר ראדה, הנערה בת ה-13 מקצרין, שנמצאה ללא רוח חיים בתא שירותים נעול מבפנים בבית הספר בו למדה.

הסדרה בת ארבעת הפרקים "צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?", נוצרה במשך שלוש שנים, כאשר יצאו הבמאים יותם גנדלמן וארי פינס והמפיקה מיקה תימור למסע בעקבות האמת. הם יצאו לדרך עם החלטה לבחון בחשדנות את מכלול הראיות, להפוך כל אבן בדרך ולהטיל ספק בכל סיפור שישמעו. הכל במטרה לנסות ולפענח את הפרשה שהסעירה מדינה שלמה.

באמצעות תחקיר יסודי ומקיף, הבאת עדויות חדשות ומסעירות וחשיפת חומרים שטרם נראו על המסך – היוצרים מציגים רשומון דוקו-בלשי מורכב וסוחף המגולל שלושה סיפורים שהתפתחו סביב פרשת הרצח, תוך בחינתם לעומק ופירוקם לחתיכות קטנות. הסיפורים מסופרים דרך ראיונות עם מעל 25 דמויות מפתח בפרשה – החל מהורי המנוחה, דרך משפחת זדורוב וכלה בשוטרים, פרקליטים, סנגורים, רופאים משפטיים, חוקרים פרטיים, חברותיה של תאיר וכל מי שהייתה לו יד ורגל בתיק. מי מביניהם מספר את הסיפור האמיתי?

תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה ז"ל/ג'יני

12:10 - מייקל סקופין נאסר

מייקל סקופין, שכיכב בשתי עונות של הגרסה האמריקאית של "הישרדות", נאסר בסוף השבוע והואשם באחזקת פורנוגרפיית קטינים. הדרמה התחוללה לאחר ששוטרים הגיעו לבדוק את מחשבו של סקופין בן ה-54 בחשד למעורבותו בהונאת פונזי אולם מצאו תמונות בעייתיות במקום זאת.

"לא רק שהוא גנב מאנשים קשי יום את חסכונותיהם, הוא גם התעלל בילדים בכל פעם שבה צפה בתמונות הפורנוגרפיות. לאיש הזה אין את היכולת להבחין בין טוב ורע", מסר ביל שואט, התובע הכללי של אוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully