וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ "תמיד לפני הגשם" של אביתר בנאי

8.2.2016 / 13:00

אביתר בנאי משחרר את "תמיד לפני הגשם", שיר חדש שיוצא לרגל יום הולדתו. גולשי וואלה! תרבות מוזמנים לצפות בקליפ של השיר. צפייה נעימה

בימוי ותסריט: אסף אסולין, צלם: זיו ברקוביץ?, מפיק: יואב בירנפלד

"תמיד לפני הגשם" הוא שיר חדש שאביתר בנאי משחרר לרגל יום הולדתו ה-43. "תמיד לפני הגשם" נוצר בזמן העבודה על אלבומו החדש של בנאי עם תמיר מוסקט. כצ'ופר למעריצים, השיר זמין כרגע להורדה בחינם באתר ובעמוד הפייסבוק של בנאי.

"בחורף שעבר ישבנו תמיר מוסקט ואני באולפן שלו. זו היתה חוויה חדשה בשבילי. תמיר הוא מוזיקאי כביר בעיני. חריף ומדויק. אנחנו בני אותו גיל והמפגש אתו היה מפרה ומרגש. האלבום שלי קורם עור וגידים אט אט. השיר שיוצא עכשיו הוא כמו אולטרסאונד באמצע ההיריון. מתי תתרחש הלידה רק ה' יודע. אני מרגיש שהשיר הזה מתאים לימים האלה שלנו. לימים האלה שלי. הכל סגור ומכווץ. רועש ודוחק. מסוכן ומוזר. מאוד.
אבל אני גם מרגיש שבפנים, עמוק, פועם לב. עדיין. אני מנסה לשמוע את עצמי אבל אני לא כל כך מצליח. מרחוק אני שומע את הקול של האמונה שפועם בתוכי. ואני הולך לקראתו.
אני מנסה לספר על זה לכולם אבל אפילו אני את עצמי בקושי שומע. אני מחזיק חזק ביד של אהובתי. והיא מחזיקה בידי. יש פה כאוס נורא. אולי דווקא בגלל זה יש גם הזדמנות לאהבה.
ואולי יותר מתמיד, משהו חדש מתקרב. חיים חדשים זורמים בעורקים. יש הרגשה של חושך וסוף. יש גם הרגשה של אור אין סוף", מספר בנאי.

הופעות קרובות

17 בפברואר, זאפה ת"א.
25 בפברואר, זאפה הרצליה.
1 במרץ, גריי, יהוד.
17 במרץ, גבעת ברנר.
31 במרץ, בארבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully