וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים בודניה בריאיון באולפן וואלה! NEWS: "לא נוח להיות יהודי בסקנדינביה"

9.2.2016 / 6:20

השחקן, המוכר לקהל הישראלי כחוקר הדני מרטין רוד, הגיע לאולפן וואלה! NEWS כדי לדבר על ההתמודדות היומיומית עם אנטישמיות בסקנדינביה ועל התפקיד שלו בעונה החדשה של "בני ערובה"

מערכת וואלה!

הערב (שלישי) תעלה לשידור העונה החדשה של דרמת האקשן של ערוץ 10 "בני ערובה". לעונה הנוכחית יצטרפו כמה שחקני חיזוק כמו איתי טיראן בתפקיד שכיר חרב מתוחכם וקר מזג שהורג את כל מי שעומד בדרכו, אלונה טל המגלמת סוכנת שב"כ וליהוק שמגיע אל הסלון הישראלי היישר מדרמת המשטרה הסקנדינבית "הגשר", קים בודניה.

בודניה, המוכר לצופים בתור החוקר הדני הרגיש מרטין רוד, יגלם ב"בני ערובה" סוכן כפול המגיע לישראל תחת זהות בדויה של עיתונאי גרמני שנשלח לסקר את הלוויתו המדומה של ראש הממשלה. על הדרך הוא מפתח מערכת יחסים רומנטית עם טלי שרון שגם היא הצטרפה לקאסט של העונה הנוכחית.

התפקיד נתפר במיוחד בשביל בודניה, יהודי יליד דנמרק, שהגיע לישראל בשנה שעברה לשבוע צילומים צפוף ביותר לאחר שפגש את יוצרי הסדרה רותם שמיר ועומרי גבעון בפסטיבל פרסי הטלוויזיה במונטה קרלו. בריאיון באולפן וואלה! NEWS מדבר בודניה על ההבדלים בין הסט הישראלי לסט הסקנדינבי, חושף מדוע לא המשיך לעונה השלישית של 'הגשר' המשודרת אף היא בימים אלה בישראל, ומרחיב על המציאות היומיומית הקשה איתה מתמודדים יהודים בסקנדינביה. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully