וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דנה משחקת ברגשות של אנשים": בלוג "הישרדות", פרק 29

אביעד "צפניה" קדרון

7.2.2016 / 23:18

ברית הוראקן רוצה להדיח את כוכבי, טיטי רוצה להדיח את דנה ודנה מדיחה סופית את לירון הזומבי לאחר רצף נצחונות מרשים ומבאסת את גברברי ישראל. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

רגע לפני סוף העונה, וב"רגע" אני מתכוון לבערך חודש, "הישרדות" חוזרת לסורה. הפרומואים בימים האחרונים מאיימים: כוכבי מתמודד חזק, כוכבי יחלק את ירושלים, כוכבי יצטרף למכבי תל אביב בכדורסל, כוכבי צריך לעוף מהמשחק. והמשמעות ברורה: כוכבי ישן בלי תחתונים על האי. ביג דיל. גם ככה אנחנו כאן בשביל הביקיני של לירון.

אחרי מועצת השבט בה ג'ני הודחה, הפיינל 5 מאוד מאושרים מזה שהגיעו לפיינל 5 והמומים מזה שג'ני הודחה. דנה שרה עוד כמה משפטים משיר ההישרדות שלה ושאר המתמודדים עדיין לא מאמינים שהם בפיינל 5. הם נזכרים בתחילת העונה ומכריזים: "אנחנו החמישייה!". הם כמובן שוכחים את לירון הזומבי שיכולה להדיח מהם ולהיות "החמישייה" בעצמה אבל נניח לזה בינתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יהיה עם השיר הזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר, הפיינל 5 עדיין מאושרים מזה שהגיעו לפיינל 5 והמומים מזה שהגיעו לפיינל 5. טיטי מספרת שכשהיא זכתה בתחרות מלכת היופי, כולם אמרו שזה קרה בגלל שהיא אתיופית ושעכשיו מעניין אותה מה יגידו. ובכן, היא יכולה לקרוא את הטוקבקים לבלוג הזה. לא בטוח שהיא תהיה מרוצה. היא הולכת לבקר את לירון במתחם הזומבי ושתיהן מחמיאות לזה שג'ני השתיקה את דנה במועצת השבט. דנה מצידה, אומרת שקשה לה עם זה שהיא נתפסת כבוגדת. אחר כך טיטי וכוכבי חוגגים את זה שהם בעמדת כוח ומחליטים להדיח את דנה. "גם הנצר האחרון של קויופה עדיין שולט", הם מכריזים. בצד השני של המחנה, רוסלנה אומרת לטילטיל שהיא רוצה להדיח את כוכבי ולא את טיטי בגלל שהיא לא סומכת עליו. על כוכבי, לא על טילטיל.

דואר האי מבטיח לשורדים פרס שאותו יוכלו לחלוק עם חברים. כולם, חוץ מטיטי, רוצים קערת חומוס. טיטי מעוניינת בשמפניה. עם נותני החסות שלנו העונה סביר להניח שזה יסתיים בשרוכי נעליים. רובוארץ שואל את הפיינל 5 איך הם מרגישים מזה שהם בפיינל 5 והם אומרים לו שהם מאושרים ושהם המומים מזה שהגיעו לפיינל 5. משימת הפרס היא העברת יחידות עץ במסלול המכשולים בעזרת צבת ארוכה. רובוארץ מכריז שיהיו כל מיני פרסים. כוכבי מנצח וטילטיל מתחיל לקטר על זה שהוא הפסיד בגלל שהוא מודאג מהפלאפה. כולם מתחילים לעודד אותו ולהגיד לו שהכל יהיה בסדר. אז באילו פרסים כוכבי זכה? ביום פינוקים. הוא בוחר לקחת איתו את טיטי והם גם מקבלים טאבלט שיחשוף פינוקים מתנת ורדינון. כל יום הפינוקים הזה הוא בחסות בנק לאומי ובדיוק שעתיים לפני זה בתוכנית של שי גולדן והילה קורח סיפרו כמה בנק הפועלים טוב. רק בנק דיסקונט נדפק מהערב הזה בינתיים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספוילר: כן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה נוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שטיטי וכוכבי נהנים מהפרס, הברית של הוראקן חוזרת מתוסכלת למחנה. טילטיל מודאג מהפלאפה. "לך כמו אריה", מעודדת דנה ונהג המונית יוצא לפגוש את נשות שבט הגריפונה. אחרי שהוא נאבק עם עצמו ביער ונשות שבט הגריפונה רוקדות כבר כמה דקות, טילטיל מחליט ללכת על הכל ופוגש אותן. בגלל שרוסלנה פישלה בפעם הקודמת ואין יותר אנשים או ימים כדי לזכות במפתחות ולפתוח את התיבה המקריפה שבה כלואים אייל גולן וילדיו של טילטיל, טילטיל יכול לזכות בשני מפתחות.

איך טילטיל יזכה במפתחות? יכניס יד, כשעיניו מכוסות, לתיבה בה מסתובבים שרצים וינסה להוציא מפתח. בדיוק כמו שהיה בפרק של "אפקט הפחד" משנת 1993. אחרי שהוא מוציא את המפתח, הוא מקבל את עוגת השוקולד שרוסלנה לא הצליחה לסיים בשבוע שעבר. הוא לוקח ביס אחד, מוותר ונשות שבט הגריפונה מודיעות לו שהוא חוזר בלי מפתחות. מעניין איזה תוכן שיווקי נעול בתיבה וכמה זה יעלה לרשת אם התיבה הזו לא תיפתח לעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפו: אדם היסטרי לאחר 40 ימים על אי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, טיטי וכוכבי שולחים פיצה לברית הוראקן ונוסעים בבגדי הים שלהם למסעדה מקומית. הם אוכלים סטייק ותוהים האם ברית הוראקן רוקמת נגדם מזימה. זה בדיוק מה שקורה, אגב. הם חוזרים לאי ומאוכזבים מזה שטילטיל ויתר במשימת הפלאפה. כולם מתכרבלים לישון ואז כוכבי נעמד. מתברר שסרטן סורר נכנס לישבנו. כוכבי חושף שהוא מסתובב בלי תחתונים באי. עכשיו? ביום 40 אתה מספר לנו את זה? לעזאזל. שלושה חודשים וחצי של חלומות רטובים בוזבזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוד לבוש: קז'ואל אלגנט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי גירל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דואר האי של משימת החסינות מגיע ומדובר במשימת סיבולת. כוכבי מעודד את לירון הזומבי לנצח בדו-קרב הגורלי וכולם יוצאים לקרב. רובוארץ מספר לפיינל 5 שלכל אחד מהם יש סיכוי של אחד מחמש להשיג את התואר הנכסף של הזוכה בעונה ושמי שיזכה בחסינות, יבטיח לעצמו מקום בפיינל 4. רגע, זה לא משהו מובן מאליו? המשימה יוצאת לדרך וכולם עומדים על מוט בזמן שרובוארץ מטריל אותם ואותנו עם שאלות ידע כללי. "אין טיטי, יצאת מלכת יופי חבל על הזמן", מקניט רובוארץ לאחר שטיטי לא מצליחה לענות על אף שאלה. טילטיל נופל ראשון לאחר שהוא מביט בבבואה של עצמו. רוסלנה שולחת לעברו מבטים זועמים. לג'ני זה לא היה קורה. אחרי טילטיל, גם דנה נופלת וזה רק רוסלנה מול טיטי וכוכבי.

בסוף גם כוכבי נופל וטיטי ורוסלנה ניצבות אחת נגד השנייה בקרב שיווי משקל של דוגמניות. "כמה זמן לדעתכן עוד תוכלו לעמוד ככה?", שואל רובוארץ ומנסה לפתות אותן בכריך ובגלידה. הן מסרבות. לפי לוח השידורים יש עוד 39 דקות לפרק הזה. אחרי שלוש שעות ושלושים ושתיים דקות, גם לרובוארץ נמאס לעמוד והוא מכריח את שתיהן לעמוד על רגל אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאמור, די כבר עם השיר הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וטיטי נופלת לפני רוסלנה שזוכה בחסינות. "יש! אני בארבעת המופלאים", היא חוגגת את זכייתה במשימה הכי ארוכה של העונה. שעדיין נמשכה פחות זמן מפרק ממוצע.

לירון הזומבי מגיעה לדו-קרב הגורלי ומנסה לבחור מתמודד. טילטיל רועד מקור על הספסל ולמרות זאת, לירון בוחרת בדנה. "לא סובלת אותה", היא מכריזה. הגיע הזמן לסיים את היריבות הזאת. הדו-קרב הגורלי מעמיד את לירון ואת דנה על קיר טיפוס עם כל מיני יתדות והוא דורש אקרובטיקה די מורכבת. באמצע האתגר, לירון מחליקה ודנה חוגגת את נצחונה. "לכי לאמא", היא מסננת באלגנטיות לעבר לירון שממהרת לבקש מטיטי וכוכבי להדיח את דנה. לאחר מכן דנה מתנצלת ולירון מבהירה לה שהיא עברה את הגבול ושהיא לא רוצה לשמוע אותה יותר. כולם נפרדים ממנה והיא משליכה את הביקיני האדום למדורה. סתם, היא משליכה את הבנדנה. בנדנה, ביקיני, לכו תבדילו ביניהם.

הישרדות הונדורס פרק 27. צילום מסך
נתגעגע. באמת/צילום מסך

בפרק הבא: לא ליפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully