וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "לשבור את הקרח" מגיע לברודוויי

10.2.2016 / 7:48

הסרט המצליח הופך למחזמר, הפרקים החדשים של "צער גידול בנות" זוכים לטריילר ו"המתים המהלכים" רומנטית במיוחד. לייב בלוגינג תרבותי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

(בסרטון: טריילר "Fuller House")

seperator

20:20 - ספר שמיני בסדרת "הארי פוטר"

מעריצי הארי פוטר ברחבי העולם שחררו זעקת שמחה קולקטיבית לאחר שנודע שהמחזה "הארי פוטר והילד המקולל" יגיע לחנויות הספרים כספר במקביל לעלייתו לבמות בלונדון ב-31 ביולי 2016.

עלילת "הארי פוטר והילד המקולל" מתרחשת 19 שנים לאחר עלילות הספר השביעי בסדרה ומתארת את עלילותיו של הארי פוטר כאב קשה יום שעובד במשרד הקסמים. הספר מציג גם את בנו הצעיר אלבוס שמתמודד עם המורשת המשפחתית הבעייתית.

לדברי הוצאת הספרים, מעריצים רבים פנו לג'יי קיי רולינג וטענו כי אינם יכולים להגיע ללונדון לצפות במחזה. בנוסף, כל הכרטיסים למחזה נמכרו ועל כן הוחלט להוציא את תסריט המחזה כספר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

13:13 - "מי יאהב אותי עכשיו?" מקבל טריילר

סרטם החדש של תומר וברק הימן שיוקרן בבכורה עולמית סוף השבוע הקרוב במסגרת פנורמה בפסטיבל ברלין זוכה לטריילר רשמי. "מי יאהב אותי עכשיו?", שהופק עבור ערוץ 8 בקופרודוקציה בריטית ישראלית, מספר את סיפורו של סער מעוז (אחד מגיבורי הסדרה "משפחות" ששודרה בערוץ 8 ואשר אחריו המשיכו האחים הימן לעקוב באנגליה ובישראל מאז שידור הסדרה), הבכור למשפחה בת שבעה ילדים מקיבוץ דתי אשר חי כבר קרוב ל-20 שנה בלונדון ומחפש את דרכו חזרה הביתה. העובדה שהוא נשא HIV סוחפת אותו ואת בני משפחתו למסע מפתיע, מרגש ומורכב שעובר במקומות מאד מסובכים ומסתיים בפיוס והשלמה.

09:51 - "דדפול 2" כבר בדרך

דדפול, הגיבור הכי לא פוליטקלי קורקט שזכה להגיע לקולנוע עד כה, יזנק עם רובים שלופים ופה חסר מעצורים על בתי הקולנוע בעולם בסוף השבוע הקרוב. המבקרים כבר סימנו אותו בתור כיף פרוע ומהנה, וההערכות הן שיכבוש ללא קושי את טבלת שוברי הקופות עם הכנסות של 65 מיליון דולר.

כל הנתונים האלה כבר מובילים את אולפני פוקס (שמחזיקה בזכויות על כל עולם המוטנטים הקולנועי של מארוול) לחשוב קדימה. ריאן ריינולדס צפוי לחזור אל החליפה האדומה כבר בסרט "X-Force" שיציג לעולם שורה של מוטנטים חדשים שפועלים בקבוצה אחת. כעת מדווח ההוליווד ריפורטר שתסריטאי "דדפול" כבר נשכרו כדי לפתח את סרט ההמשך הייעודי של הגיבור, שיגיע לאחר מכן.

דדפול.
הוא עוד ישוב

09:44 - קניה ווסט מכריז בטוויטר: "ביל קוסבי חף מפשע"

זה היה עוד אחד מאותם רגעים שבהם העולם עמד מלכת, עצר והתבונן בפלאי המילה הכתובה. רגע שבו למד להעריך איך אפשר לפרק נושא בוער ולהסביר אותו בפשטות שגם גדולי הכותבים של כל הזמנים היו מתקנאים בה. אנחנו מתכוונים כמובן לרגע שבו קניה ווסט החליט להביע את דעתו בפרשת ביל קוסב, תוך כדי שימוש בלא פחות מ-11 סימני קריאה. עכשיו אתם יכולים לעזוב את כל הסיפור הזה עם המתלוננות וסמי ההרדמה והאונס. דה קניה האז ספוקן.

9:00 - פסטיבל רוק אביב 2016 יוצא לדרך

כמיטב המסורת של השנים האחרונות, עונת ההופעות בזאפה אמפי שוני בבנימינה נפתחת בחודש אפריל עם פסטיבל רוק אביב, הכולל הופעות של מיטב אמני הרוק הגדולים והמובילים בארץ: שלמה ארצי, שלום חנוך, רד בנד, בלקן ביט בוקס, התקווה 6, נתן גושן, מוש בן ארי, עברי לידר, אהוד בנאי וכנסיית השכל מופע משותף, משינה, עילי בוטנר וילדי החוץ, אביב גפן והתעויוט, אסף אבידן, גורי אלפי ואורחים, יהודה פוליקר, מוקי, יהודית רביץ, דודו טסה, תיסלם

הפסטיבל שייפתח השנה עם הופעה של שלמה ארצי, מאגד 25 הופעות רוק תחת כיפת השמיים, מתחילת חודש אפריל (ובמהלך חג הפסח) ועד סוף חודש מאי.

הליין-אפ:
7.4, 16.4, 14.5, 26.5 שלמה ארצי הופעות אביב, 2 שקיעות ושני לילות
8.4 שלום חנוך קונצרט רוק
9.4 רד בנד ממשיכים בחגיגות העשור
14.4 בלקן ביט בוקס בהופעה
15.4 התקווה 6 פותחים את הקיץ עם "משהו נעים לנשמה"
21.4 נתן גושן "דברי איתי יותר" הופעות 2016
23.4 פסח - מוש בן ארי סיבוב הופעות 2016
24.4 חוה"מ פסח - עברי לידר "האהבה הזאת שלנו"
25-26.4 חוה"מ פסח - אהוד בנאי כנסיית השכל מופע משותף
27.4 חוה"מ פסח - משינה ביחד הופעת אביב ראשונה למשינה
29.4 חוה"מ פסח - עילי בוטנר וילדי החוץ ימים של קיץ 2016 סדרת הופעות חגיגיות
30.4 אביב גפן והתעויוט מופע רוק
5-6.5 אסף אבידן Into The Labyrinth מופע סולו אינטימי
12.5 גורי אלפי ספיישל יום העצמאות עם אורחים מיוחדים
13.5 יהודה פוליקר בהופעה
20.5 מוקי "לב חופשי" - הופעות אחרונות
21.5 מופע שקיעה - יהודית רביץ שקיעה קיצית
27.5 דודו טסה הופעות אחרונות לפני אלבום חדש
28.5 מופע שקיעה - תיסלם רוקנ'רול לכל המשפחה

שלמה ארצי. ירון שילון,
שלמה ארצי תופס טרמפ/ירון שילון

8:15 - רומנטיקה של זומבים

בעוד ימים ספורים יתרחשו שני אירועים גדולים: זוגות ברחבי העולם יחגגו את הוולנטיינ'ס ו"המתים המהלכים" תחזור לחלקה השני של עונתה השישית לאחר קליף האנגר אכזרי במיוחד.

על מנת לציין את המאורעות החגיגיים, "המתים המהלכים" חברה להולמרק להוצאת סדרת כרטיסי ברכה רומנטיים שכוללים זומבים ואיחולים רומנטיים כמו "אני פשוט יכול לאכול אותך" ו"אני אוהב אותך גם בגלל היופי שלך וגם בגלל המוח שלך אבל בעיקר בגלל המוח שלך".

אהבה היא כמו קופסת שוקולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקולד רקוב, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:10 - "לשבור את הקרח" הופך למחזמר

זה הזמן לרכוש כרטיסי טיסה לביקור ספונטני בניו יורק באפריל 2018. הסיבה? "לשבור את הקרח", סרט האנימציה המצליח, יערוך את הופעת הבכורה שלו כמחזמר באופן רשמי.

בשלב זה לא ידועים פרטים על השחקנים שישתתפו בעיבוד הבימתי אולם "הניו יורק טיימס" מדווח שג'ניפר לי, שהיתה מעורבת בכתיבת התסריט והבימוי של הסרט, תהיה חלק מהצוות שיוכיח, שוב, למה אנה היא האחות הטובה יותר מבין השתיים.

אלזה, לשבור את הקרח.
עד מתי אלזה? עד מתי?

8:01 - טריילר חדש לפרקים החדשים של "צער גידול בנות"

"Fuller House" (ובאמת צריך למצוא לזה כבר שם בעברית) הציגה לצופי תוכנית האירוח של אלן דג'נרס טריילר באורך מלא המציג את מה שעתיד להתרחש בחייהם של בני משפחת טאנר.

בטריילר ניתן לראות כיצד חבריה ובני משפחתה של די ג'יי טאנר מתקבצים סביבה כשהיא זקוקה להם. עוד נצפה בטריילר: הומור מהניינטיז.

הפרקים החדשים במותג "צער גידול בנות" יעלו לנטפליקס ב-26 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully