וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ימי קימל יצא אל הרחוב ושאל ילדים מהי אהבה

14.2.2016 / 14:10

לכבוד ולנטיינ'ז דיי שחל היום (ראשון), שלח ג'ימי קימל את אנשיו אל הרחוב בלוס אנג'לס כדי לשאול ילדים רכים בשנים מהי לדעתם אהבה. בנוסף: המפגש המרגש בין הילדה בקליפ של נירוונה לדייב גרוהל, הלבנים מגלים שביונסה שחורה. בלוג חדשות התרבות

15:05 - האיחוד בין דייב גרוהל לבין הילדה בקליפ של נירוונה

לפני 23 פיזזה ילדה קטנה צהובת שיער, פעורת עיניים תכולות ועטויית מדי קו קלוקס קלן בקליפ האחרון של נירוונה, "Heart-Shaped Box". לפני מספר ימים היא התאחדה לראשונה עם המתופף האהוב של הלהקה.

"היום דייב גרוהל ואני המשכנו ממש היכן שהפסקנו לפני 23 שנה", כתבה הילדה ההיא, כיום בחורה בשם קלסי רור, באינסטגרם שלה תחת התמונה המשותפת החדשה שלה עם גרוהל. "היום הזה הזכיר לי שהגעתי אל השיא שלי בגיל 6, אבל הייתי הילדה הכי קשוחה במגרש המשחקים. היום היה הכי מגניב שיש. או במילותיו של דייב, הפגישה בינינו היתה 'רגע היסטורי'! איזה אגדה!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלסי רור בת ה-6 מתוך הקליפ של "Heart-Shaped Box"/מערכת וואלה!, צילום מסך

15:00 - ג'ימי קימל יצא אל הרחוב לשאול ילדים מהי אהבה

משאל הרחוב של ג'ימי קימל נוטה להיטפל בדרך כלל אל המבוגרים הנקרים בדרכו של צוות הצילום ברחובות הוליווד, אולם הפעם היעד היה ילדים רכים ותמימים, שלכבוד ולנטיינ'ז דיי נשאלו שאלה פשוטה אך עמוקה: מהי אהבה? התשובות, כצפוי, מעניינות.

14:00 - הקליפ החדש של ביונסה גרם ללבנים להבין לראשונה שהיא שחורה

ב"סאטרדיי נייט לייב" לקחו אל נקודת הקיצון את הגילוי האימתני שהביא עמו הקליפ החדש של ביונסה, "Formation", שבו היא מתגאה במורשת השחורה שלה ומתקוממת נגד עוולות שנעשו כלפי השחורים בארה"ב. ככה זה נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully