וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 84: הכפיל של דיקפריו מנצל את התהילה

25.2.2016 / 0:00

רומן בורצב, שהפך לאחרונה לסנסציה ברשתות החברתיות בגלל הדימיון לכוכב הקולנוע, יקבל תוכנית משלו בטלוויזיה הרוסית. וגם: מי רוצה לישון בבית מ"אימה אמריקאית" וקונאן אובריאן כובש את קוריאה. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: האקסית המלכותית שהגיעה ל"דה וויס"

אם הנסיך וויליאם פתח טלוויזיה בסוף השבוע האחרון, הוא עלול היה להיתקל שם בפנים מוכרות. האקסית שלו, שמוכרת בבריטניה כחברתו הרצינית הראשונה, נבחנה השבוע ל"דה וויס" הבריטית. רוז פארקוואר בת ה-31 יצאה עם הנסיך בשנת 2000, שלוש שנים לפני שהכיר את קייט מידלטון. זו איננה הפעם הראשונה של פארקוואר בטלוויזיה, ב- 2006 היא כבר הופיעה בתוכנית כישרונות שחיפשה את המועמדת האידיאלית שתגלם את מריה פון-טראפ בהפקה בימתית מחודשת של "צלילי המוזיקה". הפעם ביצעה פארקוואר את השיר "Anyone Who Had A Heart" ואם הנסיך מודאג מנוכחותה המחודשת בחייו אנחנו יכולים להרגיע: היא נכשלה באודישן.

מקום 4: אימה להשכיר

כאילו לא חסרים סיפורי זוועות על דירות להשכרה מהאתר AirBnb, כמו מארחים שמחביאים מצלמות נסתרות בחדרי השינה והאמבטיה או אורחים שמשאירים אחריהם דירות הרוסות, מתברר שהרף העליון של הקריפיות עדיין רחוק מאיתנו. עיתון הבידור וראייטי דיווח ש"בית הרצח" מהעונה הראשונה של "אימה אמריקאית" מקבל כעת הזמנות באתר. מדובר באחוזה בת תשעה חדרי שינה שהופיעה גם בפרקים של "תיקים באפילה", "אזור הדמדומים" ו"באפי, ציידת הערפדים", ובשביל לבלות בה לילה תיאלצו להיפרד מ-1450 דולרים. נשמע כמו מחיר הוגן עבור לילה של סיוטים.

מקום 3: קונאן אובריאן מחלטר באופרת סבון קוריאנית

דרמות דרום-קוריאניות הן כבר מזמן הסחורה הכי לוהטת בשוק הטלוויזיה הבינלאומי, כשהן מחליפות את הטלנובלות הלטיניות בגזרת הגילטי-פלז'רס בשפה זרה. בעוד מיליוני בני ובנות נוער ברחבי העולם משפשפים את הקוריאנית שלהן מול הטלוויזיה, מי שהביא את הבשורה גם להורים שלהם הוא קונאן אובריאן, שקיבל תפקיד אורח באופרת הסבון "עוד סוף טוב אחד". הופעת האורח התקיימה במסגרת צילומי פרק מיוחד של תוכניתו של אובריאן בקוריאה הדרומית, והיא כיפית ומשעשעת כמצופה. אובריאן מופיע בתחילה כדג זהב בפנטזיה של גיבורת הסדרה, ובהמשך בתפקיד עצמו. קונאן קלאסי.

מקום 2: גם בתוכניות טבע יש התערבות של ההפקה

התרגנו כבר לשמוע תלונות על התערבות של ההפקה בתוכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" או "הישרדות" - בעיקר כאלו אשר מלינות על קידום מתמודדים מסוימים, אבל זו לא הסוגה היחידית שסובלת מבעיות כאלה. שתי תוכניות טבע של ה-BBC ספגו ביקורת על כך שזייפו סצנות למטרות דרמטיזציה, ואנשי ההפקה הורחקו מעבודה על תוכניות דומות עד אשר יעברו קורס בנושא. הסצנות שזויפו היו אחת בה זאב בר מנסה לתקוף גמל, אך למעשה מדובר היה בחיה מבויתת. בתוכנית אחרת בה תועדה התפרצות הר געש, הוסיפו בעריכה חומרים מצולמים מהתפרצות אחרת, על מנת ליצור אפקט חזק יותר. וכמו תמיד, בסוף התוכנית שי חי ניצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הר געש אמיתי עם אפקטים ממוחשבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: ליאו או לא להיות

עבור רומן בורצב כל שבוע הוא שבוע הדופלגנגר. הצעיר הרוסי הוא החליט לקחת ברצינות את עניין "אם היה לי רובל על כל פעם שאמרו לי שאני דומה ללאונרדו דיקפריו", ולהתחיל להרוויח. בורצב, המכונה בתקשורת האמריקנית "לאונרדו דיקפריו השמן" (כאילו לאונרדו דיקפריו בעצמו אינו לאונרדו דיקפריו השמן), הצליח לקבל תוכנית ריאליטי משלו בטלוויזיה הרוסית. בתוכנית, "רומן עם דיקפריו", ינסה בורצב לעבור מהפך במטרה להידמות עוד יותר לכוכב האמריקני, כאשר במקביל ינצל את הדימיון ביניהם כדי להפתיע אנשים תמימים. למשל, להצטלם עם מעריצות בתור ג'ק מ"טיטאניק". על התוכנית הזו מגיע לו אוסקר יותר מאשר לליאו המקורי על "האיש שנולד מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully