וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרקירי: איך "האח הגדול" תמציא את עצמה מחדש בלי שי חי?

11.3.2016 / 9:59

הכוכב של העונה השביעית של "האח הגדול" כבר לא יזכה בדירה אבל האיש שנמצא בבעיה אמיתית הוא עורך התוכנית שאיבד שליטה חודש לפני סיום העונה. מי המתמודדים הדהויים שנשארו יקבל את הזרקורים עכשיו?

שי חי ב"האח הגדול" 2016/קשת

לפני שמתחילים לעסוק בפרישה של שי חי מ"האח הגדול", צריך לבדוק כמה זמן לוקח להעביר בטאבו זכויות על דירה. סביר להניח שהדירה בבאר יעקב כבר היתה רשומה על שמו של שי חי אבל כעת צריך להעביר אותה לדודו כהן ובכלל לא בטוח שזה יקרה לפני הגמר. זו בעיה אמיתית. דמיינו לעצמכם שדודו זוכה בדירה ומגלה שתניה ושי חי כבר בחרו צבע לחדר הילדים?

ועכשיו ברצינות, עד כמה שאפשר כי מדובר בתוכנית בידור ולא בתוכנית הגרעין של איראן, הפרישה הדרמטית של שי חי מ"האח הגדול" היא יותר הפסד ליורם זק, עורך התוכנית, ולא לשי חי עצמו. הרי רוב הסיכויים שהמתמודד הכריזמטי לא היה זוכה בעונה כי בסופו של דבר ההפקה היתה עורכת איזשהו מהפך לטובת אור סיונוב. לנצל עד הסוף את המתמודדים שחתמו על חוזה שמתיר להפקה לנצלם עד הסוף. מדובר בהפסד ליורם זק כי חודש לפני גמר תוכנית הדגל של קשת, התרנגולת שמטילה ביצי זהב ושעומדת במרכז התוכנית - החליטה להתאבד וניגשה בעצמה למשחטה הקרובה למקום מגוריה. ויורם זק נתן לזה לקרות.

שי חי. יואב דודקביץ'
התרנגולת הטילה ביצים, התרנגולת יכולה ללכת/יואב דודקביץ'

לא ברור איך זה קרה. כלומר, איך זק נתן לזה לקרות. הרי מתמודדים דומיננטיים בעבר כמו שפרה קורנפלד איימו לעזוב את התוכנית ושוכנעו להישאר בדרך לא דרך. הכל לטובת המערכת. וכאן זה לא קרה. גם הנימוק של הריסת המיצג האמנותי (ארגז שופרסל עם כדור דיסקו בתוכו, לא פחות) כסיבה לגירושו של שי חי מהתוכנית הוא תירוץ מגוחך שכן ההפקה ידעה להעלים עין מדברים גרועים עוד יותר. מישהו נרדם בשמירה מבחינת קשת, אובדן כוכב התוכנית חודש לפני סיום העונה הוא פיאסקו שקרוב לממדי תקרית פליטת הפה בה היתה מעורבת דנה רון.

שי חי, יש לציין, הוא לא המשיח. הוא רק מתמודד הריאליטי הדומיננטי ביותר מאז אלירז שדה. הוא אפילו לא יודע שהוא כזה. לא צריך לקרוע חולצות או להשליך אפר על הראש. הטוויסט המעניין בכל סיפור הפרישה הזה הוא שאותו מתמודד ריאליטי דומיננטי הצליח להכניע את ההפקה וסירב להיכנע לתכתיביה אחרי עשור שלם שבו אנשים התאימו את עצמם לדרישות תוכניות הריאליטי (להלן: דודו כהן, ההלחם האנושי של כל זוכי הריאליטי העממיים לדורותיהם). בלי שי חי, יורם זק ניצב בפני אחד האתגרים המקצועיים הגדולים של חייו: מתן זמן מסך למתמודדות ריאליטי אנמיות כמו שי מיקה יפרח וקסניה טרנטול. הדרמה האמיתית מתחוללת לא מול המצלמות אלא בחדרי העריכה - על כל המשתמע מכך.

עוד באותו נושא

מהומה ב"האח הגדול": שלושה מתמודדים פרשו מהתוכנית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully