וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק מכור? מעריצים טוענים שמשפחותיהם של ברק ועמרי קונות קולות בגמר "האח הגדול"

6.4.2016 / 11:12

למרות ששי חי, המתמודד הבולט של העונה, לא משתתף בגמר "האח הגדול", המתח לקראת גמר התוכנית עולה. "הציעו לי 10 שקל כדי שאצביע לעמרי 10 פעמים", טען מעריץ

צילום מסך

אחרי עונה סוערת ומלאת מאבקים ותככים נדמה שגם גמר העונה השביעית של "האח הגדול" לא יעבור בשקט. המודח החמישי של העונה, גיל אלמוג, פרסם אתמול (שלישי) סטטוס לפיו משפחתו של אחד הפיינליסטים מנסה לקנות קולות ולהבטיח את נצחונו בגמר.

"אם יש משהו ששנוא עלי זה משחק מלוכלך", כתב אלמוג. "ב-24 שעות האחרונות מגיעות אלי שמועות מטרידות שאחת מהמשפחות של דיירים שהגיעו לגמר משלמים לאנשים זרים כסף כדי שיצביעו לדייר של אותה משפחה.

"בהתחלה נמנעתי מלהגיב", ממשיך אלמוג. "אמרתי לעצמי שזאת לא באמת בעיה שלי, שאני רק אתמוך מהצד ואביע את הערכתי לאותם פיינליסטים. כעת זה כבר מקומם מדי מכדי שלא אגיד כלום. לא ייתכן שיש תומכי חינם במתמודדים שנותנים מזמנם ומכספם כדי להבטיח שהדייר המועדף שלהם יזכר בתואר הנכסף, אבל באותה עת נרקמות קומבינות כלכליות ותשלום לאנשים זריים שאפילו לא רואים את תהוכנית כדי שיצביעו. אמנם הצבעה בגמר של 'האח הגדול' לא תחרוץ גורלות של מדינה שלמה, אבל היא יכולה לשנות חיים של אדם מקצה לקצה".

"אם יש אדם שיגיע למעמד של זכייה. באמצעות קומבינות כלכליות לא הוגנות זה מעיד עלינו משהו כחברה שנתנו לדבר כזה לקרות" חותם אלמוג את דבריו ומוסיף "תצביעו ותבטיחו כי חייו של אדם שמשפחתו לא יכולה לממן קניית סמסים הוא זה שיבטיח לו ולמשפחתו מגורי קבע שכלל אין ברשותם כיום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של גיל אלמוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט זכה למאות תגובות ועשרות שיתופים. בין המגיבים היו כאלו שהציגו את עצמם כ"נפגעי" תקריות שוחד מצד המשפחות. "זה קרה לפני שבוע בדיזנגוף סנטר בתל אביב. הציעו לי 10 שקל בתמורה שאצביע לעמרי 10 פעמים".

"אומרים שאח של עומרי מסתובב בפאבים וברים. נותנים לאנשים 30 שקל ביד כדי שיצביעו לעומרי", מוסר מעריץ שמגדיר עצמו כחבר בצבא האמת של שי חי ומסתייג "אותו דבר עם ברק. זה מה שאומרים".

את תגובות משפחת בן נתן ומשפחת אדרי לא ניתן היה להשיג בעת הפרסום.

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "מרגע ההכרזה על רביעיית גמר האח הגדול, ההצבעה לכל פיינליסט מוגבלת עד 20 פעמים ביום. איננו מכירים ולא מעודדים גיוס הצבעות ממומן על ידי אף אחד ממקורבי הפיינליסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully