וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב תחייב מוסדות תרבות להניף את דגל המדינה בתחומם

9.5.2016 / 10:12

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב הנחתה את מנכ"ל משרדה לקיים עבודת מטה שתגבש הצעה לפיה יחיובו מוסדות ומתקנים שנבנו ויבנו במימון המדינה להניף את דגל המדינה במתחם

מירי רגב בדיון בועדת החינוך בנושא גלגל"צ. נועם מושקוביץ
מירי רגב בדיון בועדת החינוך בנושא גלגל"צ/נועם מושקוביץ

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב פרסמה הבוקר (שני) הצעה לפיה יחויבו מוסדות ומתקנים שנבנו וייבנו במימון המדינה להניף את דגל המדינה במתחם.

השרה הנחתה את מנכ"ל משרדה יוסי שרעבי לבצע עבודת מטה כדי למפות מגרשי כדורגל, אולמות ספורט, תיאטראות והיכלי תרבות שנבנו במימון המדינה, אם באופן ישיר ואם באמצעות הטוטו ומפעל הפיס, כדי לקבוע מי הם המוסדות שיחויבו להניף את דגל המדינה.

"יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל ויום הזכרון לחללי מערכות ישראל מחייבים אותנו בשמירה על ערכיה של המדינה וסמליה. לא יתכן שהנפת הדגל במוסדות תרבות ובמתקני ספורט שנבנו על ידי המדינה יהיה נתון לשיקול דעתו של אדם כזה או אחר. המוסדות שישראל מקימה צרכים לשאת בגאון את דגלה".

גורם בתיאטרון אלמידאן, שזוכה למימון המדינה ועמד במוקד של מחלוקת תקשורתית מול השרה, מסר בתגובה: "קודם כל שיהיה לנו מבנה לאלמידאן. צעדיה של רגב יכולים להכריח מוסדות לתלות דגל על המבנה אבל על הבמה הם יתקעו אותו בתחת כתגובה. היום אנחנו מבינים שהגחמות של מירי רגב הן לא עניין של הערבים אלא עניין של כל הישראלים. מבחינת תקציבי תרבות הערבים מקבלים 2-3 אחוזים בלבד מתקציב התרבות. אנחנו מבינים את הסאב טקסט של מירי רגב. היא רוצה לעשות כותרות, ולנסות לעשות מהומות מהמובן מאליו. התוצאה של הכפיה של מירי רגב תביא את האנשים לחוסר כבוד לסמלים האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully