וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסיקאית שמתעקשת להכיר לישראלים את הז'אנר המוסיקלי הבא

8.7.2016 / 6:38

מירב הלינגר הגיעה להופעה חמושה בפסנתר, אבל איש לא צפה את הצלילים המיוחדים שיצאו ממנו. ב-13 ביולי היא תופיע בפני קהל חי ביריד המזרח שבנמל תל אביב

אתר רשמי

במסגרת אירועי "במה פתוחה" ביריד המזרח שבנמל תל אביב יתקיימו בימי רביעי במהלך חודש יולי הופעות של מוסיקאים, יוצרים והרכבים צעירים/ות שנבחרו להופיע מול קהל חי.

מירב הלינגר היא אחת מהן שמצפה בקוצר רוח לתורה להופיע ולבצע את שיריה, שנכתבו והולחנו על ידיה. "זה באמת חלום שמתגשם", היא מודה, "אני מגדירה את המוסיקה שלי בז'אנר שבין רוק לפופ, אבל עם פסנתר. זה ז'אנר שלא כל כך מוכר בארץ אבל נראה שאשמח שיכירו אותו יותר".

מירב הלינגר תופיע ב-13 ביולי, בנוסף ל-5 מוסיקאים צעירים שיקבלו הזדמנות לבצע את שיריהם מול קהל הטריבונה.

במהלך הערב יעביר המוסיקאי פיטר רוט מפגש אמן במהלכו תינתן לקהל הזדמנות חד-פעמית לחוות פגישה בלתי אמצעית בין אמן לקהל וההאזנה לביצועים אינטימיים, כמעט "עירומים" לחלוטין, המחזירים את השירים לאופן בו נכתבו, מלווים בשיחה על "אחורי הקלעים" של המוסיקה, על תהליך היצירה והסיפורים הסובבים את השירים שכולם מכירים. הופעה בזווית מעט שונה, משולבת בדו-שיח עם הקהל, פתוחה לשאלות, המספקת את יצר הסקרנות הטבעי של המאזין אל מול המוסיקאי. קפלן יבצע גם את מיטב שיריו.

רשימת המוסיקאים הצעירים תכלול את ג'ייק אסולין, מוסיקאי ויוצר רוק, מונוגרם, הרכב רוק ישראלי קלאסי, עידו רחמני, מוסיקאי ירושלמי ואמן שנמצא לקראת אלבומו הראשון, המוסיקאית זואי זוהר, ונועם מיכאל, זמר ויוצר בדרך לאלבום בכורה בהפקת טל פורר.

- ניהול אמנותי והפקה מאיה פוגל
- הזכות לשינויים שמורה

וואלה! NEWS בשיתוף יריד המזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully