וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סערה סביב מכירת פסלון האמי של וויטני יוסטון

23.6.2016 / 10:21

הפרס בו זכתה הזמרת ב-1986 נכלל ברשימת פרטי המכירה הפומבית של חפציה, ומעורר זעם באקדמיה האמריקאית לקולנוע. וגם: הסדרה החדשה של שרה ג'סיקה פרקר. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

11:51 - 90 דולר ואהרון סורקין יעבור לכם על התסריט

אהרון סורקין, מגדולי התסריטאים של תקופתנו ("הבית הלבן", "הרשת החברתית", מאניבול", "חדר החדשות"), זוכה פרסי האוסקר והאמי, יעניק במהלך הקיץ הקרוב 25 שיעורי כתיבה באמצעות וידאו במסגרת כיתת אמן מיוחדת בקיץ הקרוב.

הקורס של סורקין יכלול גם שיעורים ומשימות למשתתפים וכן חוברת וירטואלית שבה ירוכזו כל נושאי הקורס. כיסא וירטואלי בכיתה הזו יעלה 90 דולר בהרשמה באתר הזה. אם אתם מתעניינים בנושאים אחרים, תוכלו לקבל קורסים באותו אתר גם מכריסטינה אגילרה (שירה), קווין ספייסי (משחק), סרינה וויליאמס (טניס) ואשר (נוכחות בימתית).

אהרון סורקין. GettyImages
אהרון סורקין/GettyImages

11:37 - חשש: ההצלחה של "מוצאים את דורי" תוביל לעליית הביקוש של דגי מחמד

סרט האנימציה החדש של פיקסאר הוא כבר כעת הצלחה מסחררת עם כרבע מיליון דולר של רווחים וביקורות מהללות אחרי סופ"ש אחד בלבד. אלא שלהצלחה הזאת עלולים להיות השלכות לא סימפטיות על חייהם של דגי ה-Blue Tang, שאליהם משתייכת דורי.

התופעה הזאת התרחשה לראשונה ב-20032 לאחר הסרט המקורי "מוצאים את נמו" כשהמכירות של "דגי ליצן" עלו ב-40 אחוז. "איכשהו המסר של הסרט אבד", מסבירה קארן ברק דה סילבה, מייסדת הקרן לשימור דגי ליצן. "אנשים נשבו ביופי ובאישיות של הדגים והחליטו שהם רוצים כאלה לעצמם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעזבו את דורי בשקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:24 - טריילר ראשון לסדרה החדשה של שרה ג'סיקה פרקר

לראשונה מאז ירידתה של "סקס והעיר הגדולה" מהמסכים, חוזרת שרה ג'סיקה פרקר לטלוויזיה עם סדרה חדשה. "Divorce", כפי ששמה מרמז, תעסוק בזוג שעובר תהליך ארוך ומייגע של גירושין. הסדרה תשודר ב-HBO ותעלה בעונת החורף הקרובה.

11:11 - לברוח מהחום: האמן הזה יוצר דמויות של "משחקי הכס" מאבטיחים

לא יודעים אם כבר יצא לכם לחזות בדבר המפולא הזה, אז הנה הזדמנות עבור מי שפספס. ולריאנו פטיקה, אמן גילוף אבטיחים איטלקי, השקיע לא פחות מ-18 שעות כדי להפוך את האבטיח הסטנדרטי הזה למלך הלילה, מנהיג המהלכים הלבנים.

10:53 - האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה מנסה למנוע את מכירת האמי של וויטני יוסטון

הסערות סביב וויטני יוסטון לא שוכחות, וכעת נראה שעוד פרשה שקשורה בדיווה המנוחה תגיע לבית המשפט. האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה הודיעה כי תנקוט באמצעים משפטיים כדי למנוע את מכירת פסל האמי של יוסטון, שניתן לה עבור הופעה מיוחדת שעשתה בטקס הגראמי של 1986.

חפציה של יוסטון מיועדים לעלות למכירה פומבית מיוחדת ביום שישי הקרוב, וביניהם גם פרס האמי שמחירו ההתחלתי נקבע על 10,000 דולר. האקדמיה טוענת כי מכירתו של הפרס תמעיט מערכו האמנותי ותהפוך אותו לסחורה.

"כאשר האקדמיה לטלוויזיה מכבדת אמן על הישג היא משאילה לו עותק של פסלון האמי כדי לסמל את הכבוד הגדול", נכתב בכתב התביעה שהוגש מטעם האקדמיה, "אם האמן הולך לעולמו האקדמיה מתירה למשפחתו להותיר בידיהם את עותקי הפסלונים כהוקרה ליקירם המנוח".

פסלוני אמי. GettyImages
להשאלה בלבד. פסלוני אמי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully