וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל, בנו של שולי רנד: "אבא חי, בריא, הכל בסדר. אמא ניסתה לייצר פרובוקציה"

8.7.2016 / 19:42

"דיברתי עם אבא לפני חצי שעה. הוא חי, בריא והכל בסדר", אומר דניאל בנו של הזמר, השחקן והיוצר החרדי שולי רנד. אשתו מיכל טענה בשישי כי שולי נעלם מאז חמישי, על רקע הקשיים הכלכליים של המשפחה ובעיות מציאת הדיור

יח"צ - חד פעמי

"אבא חי, בריא והכל בסדר", אומר לוואלה! תרבות דניאל, בנו של הזמר, השחקן והיוצר החרדי שולי רנד. אתמול (שישי), זמן קצר לפני כניסת השבת, טענה מיכל רנד בפני התקשורת וגם בפני וואלה! תרבות כי שולי נעלם מאז חמישי וכי היא אינה מצליחה ליצור עמו קשר, זאת על רקע הקשיים הכלכליים של המשפחה והקושי שלה למצוא דיור. באחד מאתרי האינטרנט אף פורסם כי נשקף "חשש לחייו" של רנד.

"אבא בסדר. דיברתי איתו לפני חצי שעה והוא חי, קיים והכל בסדר. יש כל מיני אנשים שמנסים לייצר פרובוקציות", אמר לנו דניאל.

- אמך מיכל אמרה אתמול שאביך נעדר ושהיא דואגת לשלומו.

"מיכל אמרה? מיכל אומרת הרבה דברים. יכולים להקשיב לפרובוקציות שהיא מנסה לייצר ויכולים להקשיב לאמת. אבא בסדר. הוא היה אצל חבר שלו. הוא בריא לחלוטין".

הדברים שאמרה אתמול מיכל רנד לוואלה! תרבות: "הכל טוב, ברוך השם. שולי בסדר. שולי יהיה בסדר. כתבו שיש חשש לחייו של שולי? מי כתב כזה דבר? קצת דואגים, הכל בסדר. פשוט מאתמול לא שמענו ממנו. קצת בסטרס. אבל אנחנו בטוחים שהכל יהיה בסדר. הוא פשוט לא יצר קשר. מדי פעם זה קורה".

"המשפחה במצב כלכלי חמור עד קריטי. אין להם פתרון למגורים", אמרה אתמול מקורבת למשפחה לוואלה! תרבות. "היא פונתה מביתה לפני כעשרה ימים. הם היו באכסנייה כל השבוע האחרון. היום פינו אותם מהאכסניה. הנהלת האכסניה פחדה שהם לא ייצאו וסגרה להם את החדר. מיכל הזמינה משטרה. לא מוכנים להשכיר להם בית".

שולי רנד. באדיבות התו השמיני,
שולי רנד/באדיבות התו השמיני

בתגובה להאשמת בנה דניאל בפנינו כי "ניסתה לייצר פרובוקציה" בהודעה כי שולי נעלם, אומרת הערב (שבת) מיכל רנד לוואלה! תרבות: "דניאל חושב שאני עשיתי פרובוקציה? אז צריך לשאול איך זה שמשפחה נשארה במלון ללא כסף". מיכל הוסיפה: "ננטשנו במלון, ללא אפשרות לשלם את החשבון. עד שדניאל לא קיבל טלפון משולי לא ידענו בכלל... לא היה סימן חיים ממנו, ודאגנו מאוד. היום אנחנו מבינים שבעצם ננטשנו. וזה מעיד על מצב בעייתי אצל הנוטש. אנחנו משפחה עם 5 ילדים, הגענו למלון הזה ביחד. דירה שלנו אין לנו. הוא העביר אותנו למלון. ומהמלון היינו אמורים לעבור לדירה. אני כרגע חושבת שמן הסתם הציבור וכולנו צריכים לדרוש שקודם כל ישים את המשפחה בבית".

- אולי טענתך להעלמותו היתה למעשה קריאת מצוקה כלכלית, "תעזרו לנו"?

"חס ושלום זה לא היה קטע מתוכנן ביני לבין שולי. מה פתאום. אנחנו דאגנו עד לשד עצמותינו. אנחנו באמת במצוקה כלכלית. זה יכול לשגע את השכל. זה יכול לשגע זוגיות של אנשים. זה יכול לעשות דברים קשים ונוראיים. לא ידעתי איפה הוא ואפילו הבן שלי לא ידע".

"מה דניאל אומר בעצם, שאבא בסדר? עזב את כולם בלי כסף, בלי לשלם את החשבון ובלי קורת גג לילדים, נסע, והכל בסדר?", מוסיפה מיכל. "אז דניאל אמר ככה, אני מאחלת לו ולכולם רפואה שלמה, באמת. צריך פה הרבה בריאות והרבה רפואה שלמה. צריך לראות איך שולי מתכוון לפתור את הבעיה של המשפחה שלו. אני מקווה שהוא באמת בריא ושלם ומרגיש טוב, ושהוא באמת מטופל טוב".

שולי רנד טרם הגיב לפניות וואלה! תרבות.

עדכון אחרון: שבת 23:20

  • עוד באותו נושא:
  • שולי רנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully