וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אחרי 3 עונות, יוצרי "משחקי הכס" נזכרים בג'נדרי באראתיאון

10.7.2016 / 8:25

ג'נדרי באראתיאון, הכוכב האמיתי של "משחקי הכס", זוכה להתייחסות מהיוצרים, מייגן טריינור משתפת פעולה עם בקסטריט בויז, רד הוט צ'ילי פפרז חותמים בשם מטאליקה ועוד. לייב בלוגינג תרבותי

מגישה: מיכל רשף

בסרטון: יוצרי "משחקי הכס" מדברים על גורלו של ג'נדרי.

11:24 - יוצרי וקאסט "המדריך לרוצח" כועסים על צנזור סצנה הומוסקסואלית באיטליה

צופה איטלקי חד עין הבחין שהגרסה של פרק הפיילוט של "המדריך לרוצח" המשודרת ברשת הטלוויזיה המסחרית האיטלקית Rai 2, השמיטה קטעים של סצנת סקס (ללא עירום) בין דמויותיהן של קונור ואוליבר. הוא העלה לטוויטר השוואה בין הגרסה המקורית למצונזרת ויצר סערה.

התגובות לא איחרו להגיע. "המום ומאוכזב", צייץ פיט נווק, יוצר הסדרה והמפיק שלה בפועל, ושיתף לטובת הצופים האיטלקים את הסצנה כפי שעליה להיות. השחקן ג'ק פאלאהי, המגלם את קונור, הגיב לגולש איטלקי שכתב כי הטלוויזיה האיטלקית עדיין איננה מוכנה להם: "אתה באמת מאמין שהקהל באיטליה לא 'מוכן' לחיים האמיתיים? אפילו הוותיקן התחיל לפקוח את עיניו". ואילו שונדה ריימס, שהסדרה נוצרה במסגרת חברת ההפקות שלה, התערבה גם כן וצייצה, "אין תירוץ לצנזורה של כל סוג של אהבה".

בכירי Rai 2 לא נותרו אדישים לשרשרת התגובות, התנצלו על הצנזורה והבטיחו לשדר שוב את הפרק במלואו היום (ראשון). הסיבה לצנזורה, לטענתם, אינה מערכתית אלא מעשה ידיה של עורכת אדוקה מדי שהחליטה לחתוך את הסצנה על דעת עצמה.

11:00 - חברי להקת רד הוט צ'ילי פפרז זוהו בטעות כלהקת מטאליקה

בפוסט בפייסבוק כתב פלי, בסיסט להקת רד הוט צ'ילי פפרז, שכאשר הגיעו החברים לבלרוס, התבקשו על ידי עובדי המכס לחתום על מרצ'נדייז של מטאליקה דווקא, ולא עזרו הסברים שלא בהם מדובר.

"קראו לנו למשרד של פקידי המכס בשדה התעופה של בלרוס", כתב פלי, "וביקשו מאיתנו לחתום על כל מיני דיסקים ותמונות של מטאליקה. ניסינו להסביר להם שאנחנו לא מטאליקה אבל הם התעקשו שנחתום בכל זאת. להם היה הכוח. טוב, בכל זאת ניגנתי את 'Fight Fire With Fire' עם מטאליקה פעם. אני אוהב את מטאליקה אבל אני לא רוברט טרוחיו (בסיסט להקת המטאל)".

9:10 - מייגן טריינור שרה עם בקסטריט בויז

מייגן טריינור לא עוצרת. הזמרת הצעירה הצטרפה לבקסטריט בויז לביצוע הלהיט "I Want it That Way" במסגרת התוכנית "Greatest Hits" וסחפה את הקהל. טריינור אף סיפרה שהלהקה הראשונה שאהבה היתה בקסטריט בויז ושחלמה להינשא לבריאן ליטרל, הזמר המוביל של הלהקה.

התוכנית "Greatest Hits" עוסקת מדי שבוע בעשור מוזיקלי אחר וכוללת ביצועים חדשים ללהיטים גדולים.

8:25 - איפה ג'נדרי? יוצרי "משחקי הכס" זורמים עם קו המחשבה שלכם

ג'נדרי באראתיאון, זוכרים? הבן ה"חוקי" היחיד של רוברט בארתיאון? זה שנד סטארק גילה את זהותו (תוך כדי שהוא מגלה ששלושת ילדיו הבלונדיניים של רוברט הם לא באמת שלו), והבריח אותו ממעלה מלך כדי להציל את חייו? ואז הוא נתפס על ידי האחווה ללא דגלים, נמכר למליסנדרה, עבר טקס וודו קריפי ועמד להיות מוקרב לאלים, אבל אז ניצל בשנייה האחרונה על ידי דאבוס והוברח בסירה?

אז אם אתם זוכרים את כל אלה, בטח תהיתם לא פעם ולא פעמיים בשלוש העונות האחרונות: "איפה לעזאזל הצלחתם לשכוח דמות, 'משחקי הכס'?". יוצרי הסדרה שמרו עד כה על שתיקה בכל הקשור לגורלו של ג'נדרי, אבל מעגל השתיקה הזה הסתיים בסוף השבוע האחרון בפודקאסט בשם UFC Unfiltered.

דיוויד בניוף ודן וייס נשאלו סוף סוף היכן ג'נדרי, והשיבו בהלצה:

וייס: "הוא עדיין חותר".

בניוף: "כן, הוא עדיין חותר. זה מסע ארוך, מאוד ארוך...".

וייס: "הוא מתקרב לפלורידה".

בניוף: "הוא נכנס לכושר מדהים. רק תחשבו על איזה כושר זה ארבע עונות של חתירה".

אז לא, תשובות חד משמעיות לגבי ג'נדרי לא באמת קיבלנו כאן, מצד שני גם לא קיבלנו הצהרה שתפקידו בסדרה הסתיים. האם עכשיו, כששלושת בני לאניסטר כבר לא במשחק, וכשהטוענת לכתר היחידה היא מבית טארגאריין, זה הזמן לשלוף את ג'נדרי שוב? התשובות בעוד הרבה זמן.

ג'נדרי באראתיאון, "משחקי הכס". צילום מסך
אייכה, ג'נדרי?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully