וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור מנצח: בגלל הפחד מדאעש בוטלה הקרנת סרט ישראלי בפריז

28.7.2016 / 13:12

לאור אירועי הטרור האחרונים ביבשת אירופה בכלל ובצרפת בפרט, החליטו הרשויות בפריז על ביטולם של כמה אירועי תרבות שתוכננו להיערך הקיץ, ביניהם הקרנת "ביקור התזמורת"

מגישה: מיכל רשף

את המנגינה הזו כן אפשר להפסיק: לאור אירועי הטרור האחרונים ביבשת אירופה בכלל ובצרפת בפרט, ולאחר פיגוע הדריסה ובניס ושיסוף הגרון בכנסייה בנורמנדי, החליטו הרשויות בפריז על ביטולם של כמה אירועי תרבות שתוכננו להיערך הקיץ.

הקורבן המרכזי היה אחד האירועים הקולנועיים הוותיקים והיפים בעיר: ההקרנות ההמוניות תחת כיפת השמים בפארק דה לה וילט. במסגרת זו, בין השאר, אמור היה הקהל הפריזאי ליהנות משלל קלאסיקות מודרניות, ובהן לדוגמה "פארגו", "סטארשיפ טרופרס" וגם "ביקור התזמורת" הישראלי של ערן קולירין בכיכובם של ששון גבאי ורונית אלקבץ.

אך כוחות הביטחון בפריז הגיעו למסקנה שאינם יכולים לאבטח את האירוע, אליו היו אמורים להגיע אלפי אנשים מדי ערב, אז המסך ירד, הפסטיבל בוטל וכך גם הקרנת "ביקור התזמורת".

כיוון שבכל זאת מדובר במסורת ארוכת שנים שדבר מעולם לא הפריע לה, האנשים מאחורי ההקרנות הללו עדיין מנסים להיאבק ברוע הגזרה, אך כרגע האיסור הביטחוני תקף עד הודעה חדשה. אין מה לעשות, זו המציאות בפריז כרגע. איזה צלילים עצובים אלה כשהתזמורת מפסיקה לנגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully