וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבטאות שנויה במחלוקת של הראפר הצל: "השמאל הוא כמו איידס"

25.8.2016 / 18:07

שבועות ספורים לאחר שהצטרפותו למפלגת הליכוד עוררה הד ציבורי, גורם הראפר יואב אליאסי לסערה נוספת לאחר שהשווה את מחנה השמאל למחלת הכשל החיסוני. ח"כ קיש בתגובה: "הציוץ מיותר ומסית"

כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי

(בסרטון: מפגש עם מעריצי הצל בעקבות הצטרפותו לליכוד)

seperator

הראפר יואב אליאסי, הידוע בכינוי "הצל", עורר היום (חמישי) סערה לאחר שהשווה בעמוד הפייסבוק שלו בין מחנה השמאל למחלת האיידס. בתמונה שהעלה אליאסי לעמוד נכתב (השגיאות במקור): "הטרור הפלסטיני הוא כמו צינון והשמאל הוא כמו איידס. יכל להיות לך קל להלחם בצינון אם לא היה לך איידס!". לצד הכיתוב הופיעו תמונות של אליאסי ושל חיה הנראית כאריה. התמונה זכתה למאות שיתופים והבעות תמיכה.

ח"כ יואב קיש מהליכוד הגיב בטוויטר לתמונה וצייץ: "הטרור הערבי הוא גרוע בהרבה מצינון. השמאל היא תפיסת עולם שנובעת מניתוח שגוי של המציאות. הציוץ של הצל מיותר ומסית". אליאסי מסר לוואלה! תרבות: "אני לא יכול לקחת קרדיט על המשפט הזה, הוא שייך לפעיל ימין שמופיע הרבה בטלוויזיה באנגליה וארצות הברית, הומוסקסואל מצחיק. תרגמתי את זה לעברית אחד לאחד. רק שהוא מדבר על האיסלאם ואני מדבר על הטרור. נתתי לסערה לקרות. אנשים הבינו את זה כמו שהבינו את זה, לא בהכרח איך שזה יכול להיות. אי אפשר להשתמש במילה שמאל בארץ. הם יכולים להגיד על הימנים בבונים, אבל ברגע שאתה לא משתמש במלה שמאל בקטע חיובי אז אוטומטי זה הופך להיות הסתה. דיברתי על הטרור הפלסטיני ועל הרוח הגבית שהשמאל נותן. יואב קיש זה מה שנקרא הליכודניקים החדשים, הוא ימני מחמד".

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה אליאסי משתמש באיידס במסריו. באפריל 2015 התריע אליאסי בעמוד הפייסבוק שלו: "נתפסו משלוחי תפוזים מהשטחים שלתוכם הוזרק דם אנושי נגוע במחלות (לי נאמר איידס, אבל אני לא בטוח במאה אחוז שזה נכון..) כשאתם קונים פירות הדר בשוק תסתכלו על הפירות שאין בהם סימני הזרקה. ותפיצו!". אליאסי מחק את הסטטוס לאחר שמגיבים הסבירו לו שמדובר בשקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שאליאסי העלה לעמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

(בהכנת הידיעה השתתף שגיא בן נון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully