וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמים לתחייה: יעל הדר, גיל פרנק, רותם קינן ועודד לאופולד מצטרפים ל"מתים לרגע"

28.9.2016 / 16:48

קאסט הדרמה הרפואית של HOT זוכה לחיזוק, כך נודע לוואלה! תרבות. השחקנים החדשים יצטרפו למיכאל אלוני ומוריס כהן שלוהקו גם הם לעונה השנייה, שתשודר ב-2017

יח"צ - חד פעמי

סדרת הדרמה הרפואית והמד"ב של HOT "מתים לרגע" חוזרת לעונה שנייה ב-2017 ומשכללת את צוות השחקנים. לוואלה! תרבות נודע כי יעל הדר, גיל פרנק, רותם קינן ועודד לאופולד לוהקו לשחק בעונה החדשה, שצילומיה יחלו כבר בחודש הבא.

הארבעה יחברו לכוכבי הסדרה עפר שכטר, אגם רודברג, צחי הלוי ויובל סגל, וגם לשחקנים נוספים שלוהקו לעונה החדשה בהם מיכאל אלוני, אורי בנאי ומוריס כהן (שבשבוע שעבר זכה בפרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו ב"אבינו"). גם גל זייד, מיוצרי הסדרה, ישחק בעונה השנייה.

יעל הדר. רפי דלויה
יעל הדר. תצטרף לעונה החדשה/רפי דלויה

הסדרה שתסריטה נכתב על ידי רוני ידור ורותי זייד עלתה בעונתה הראשונה בקיץ 2014 והספיקה להימכר למדינות בחו"ל, כשבמרץ האחרון עלתה לאוויר בהולנד גרסה של הסדרה בשם "Orpheus Project". "מתים לרגע" עוסקת בחבורת סטודנטים מתמחים לרפואה המגלים על ניסוי שערך הפרופסור הנערץ עליהם (יובל סגל) בנושא חווית סף מוות. החברים מתמלאים סקרנות ומחליטים לבצע ניסוי דומה בעצמם, שלאחריו הם מגלים כי ניחנו בזכותו ביכולות על-טבעיות. בעונה השנייה ימשיכו החברים לחקור את הגבולות שבין חיים ומוות.

יעל הדר תשחק את קרוליין, אישה המגלה כי העובר שבגופה אינו בדיוק מה שחשבה, וגיל פרנק, מי ששיחק את בעלה של הדר ב"לחיי האהבה", יגלם רופא אמריקאי בכיר המגיע לביקור בבית החולים. רותם קינן יחקור בסדרה את אותו ניסוי שערך הפרופסור, ועודד לאופולד ישחק רופא ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully