וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון להחזיר לתודעה את גילי נתנאל מהצמד "גילי וגלית"

6.10.2016 / 12:08

השחקנית נועה רבן מנסה להשיב לדרך המלך את חברה מהתיכון, שבילדותו ייצג את ישראל באירוויזיון 1989. נתנאל גר בלונדון ועובד באפל. "אני ממש לא רוצה שהוא ישיר רק לי", כתבה רבן, ואמנים התגייסו והציעו את עזרתם בקאמבק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא לי חלום, היא לי חידה. גילי וגלית על שער "להיטון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגעגועים לילדות של שנות השמונים מתבטאים לא רק בבאזז סביב הסדרה "Stranger Things". להתלהבות מדמויות הילדים בסדרה המתרחשת בעשור הבעייתי ההוא, נוספה כעת הכמיהה לשובו של ילד פלא אחר מהאייטיז, גילי נתנאל, הזכור מהצמד "גילי וגלית", שייצג את ישראל באירוויזיון 1989 שהתקיים בשווייץ, עם השיר "דרך המלך". השחקנית והבמאית נועה רבן מנסה להשיב לתודעה את נתנאל.

הסטטוס של רבן:

רבן, ממייסדות תיאטרון דימונה בו כיהנה כמנהלת אמנותית, הידועה גם כגרושתו של השחקן אוהד קנולר, למדה בנעוריה עם גילי נתנאל בתלמה ילין. בפוסט פומבי שכתבה אמש, לצד תמונה עדכנית משותפת של השניים, היא עדכנה איפה נתנאל היום וקראה להחזיר עטרה ליושנה: "זה גילי נתנאל והוא חבר שלי מהתיכון. הוא גר בלונדון ועובד באפל! כשהוא מגיע לביקור הוא שר רק לי, כי אני כל הזמן מבקשת. ואני ממש לא רוצה שהוא ישיר רק לי כי הוא זמר מדהים. מי מהחברים המוסיקאים שלי רוצה לעשות איתי פרויקט ולשכנע את גילי לשיר? להקליט? להופיע? להתארח?". הפוסט זכה ללא מעט לייקים, ובתגובות לפוסט התגייסו מספר גורמים בתעשיית המוזיקה בניסיון לתרום לקאמבק – מוזיקאית הציעה את נגינתה בכינור, זמרת ליוויי הציעה את שירותיה, ואדם אחר הציע את אולפן ההקלטות השייך למשפחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

נשאר הפלא? הביצוע הבלתי נשכח של "דרך המלך" באירוויזיון 1989

בעוד נתנאל חי בלונדון ועובד באפל, שותפתו לצמד ההוא, גלית בורג, כך פורסם לפני כמה שנים, חזרה בתשובה, ולאחר מכן חזרה בשאלה. כך שאפשר אולי גם להזות שהצמד עצמו יחזור לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully